درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:00   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5029صفحه نخست » شنبه، 16 شهریور 1392 - 07:43
مدیریت تغییر استراتژیک براساس اصول فرآیند
  

نویسندگان :

سعید بخشی
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی) دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه

saeedbakhshai@yahoo.com

 

شارا

 

چکیده:

رقابت در بین شرکت­های بین المللی سخت بستگی به توانایی واکنشی و انطباق با تغییرات در محیط نزدیک و گسترده­تر دارد. تغییر پذیریی یکی از عوامل رقابت اساسی برای سازمان­های تغییر یافته است. برای رسیدن به هدف مورد نظر و تأثیر تغییرات انجام شده، هر تغییر باید مدیریت شود. این مقاله بر اساس مدل برای مدیریت تغییر استراتژیک از جمله اصول مدیریت فرایند متمرکز شده است. نتیجه تحقیق برای چک اوسلواکی نشان داد که اجرای اجزای مدیریت فرآیند­های تحقیق تغییرات استراتژیک قادر به دستیابی به افزایش عملکرد کسب و کار است. نظرات کارشناسان هم به عنوان تجربه شرکت­ها با تحقیق در مورد تغییرات رویکرد فرآیند به عنوان یک شرط اساسی برای روند موفق از تغییرات پشتیبانی می­کند. در این مقاله ما به روشی برای مدیریت تغییرات استراتژیک در یک شرکت، به مراحل اولیه و مراحل متوالی در مدل مدیریت پیچیده می­پردازیم.

 

واژگان کلیدی: مدیریت تغییر، مدیریت فرآیند، تغییر استراتژیک، سرمایه گذاری؛

 

 

مقدمه :
رقابت در فضای بازار فشار دائم در بهبود و تحقیق تغییر در سرمایه گذاری است؛ که قادر نخواهد بود به صورت خوش باورانه ای به تغییرخودش در شرایطی که دشوار خواهد بود برای حفظ خود در آینده نزدیک بپردازد. هر تغییر باید پیش بینی شده و بصورت مؤثر انجام پذیرد. رقابت طولانی مدت و پایدار را می توان تنها در صورت تغییر در شرکت پیش از شرکت در محیط و واکنش رقبا بدست آورد. تغییرات انجام شده در شرکت های متفاوت برای عمق، مدت زمان و نفوذ در محیط داخلی و خارجی انجام می گیرد. در واقع شرکت دارای چندین امکانات و راه های چگونگی بدست آوردن و با پیروی از آن ممکن است برای مشخص کردن نوع اساسی از تغییرات در سرمایه گذاری باشد: تغییرات مستمر(همیشه در حال اجرا)، تغییرات پی در پی(بهبود های متوالی فرآیند های کسب و کار و فرآیند ها) و تحول (تغییرات اساسی در فعالیت های کسب و کار).
مدیریت تغییر یک شرط پیش زمینه  اساسی، برای بقای محیط رقابتی در سرمایه گذاری مدرن است. مدیریت تغییر را می توان به عنوان یک خط  شامل مدیریت در واکنش های آماده برای محیط داخلی و خارجی تعریف کرد که بر  انتخاب تغییر شئ متمرکز شده است. به این خاطر است که در پیش بینی چالش مشاغل قبلی آن ها را برای آماده سازی تغییرات در زمان قادر سازد. مواد مدیریت تغییر برنامه ریزی و اجرای تغییرات بر اساس تغییرات مستمر، دلایل داخلی و یا بیرونی برای تغییر است،که با هدف برای تضمین افزایش دائمی از پتانسیل داخلی در سرمایه گذاری صورت می گیرد. تغییر مدیریت در شرکت باید تحت عنوان یک پروژه، تحقق یابد. هر فرآیند در مدیریت تغییر ویژگی های از نوع ویژگی های پروژه دارد. به همین دلیل برای اعمال اصول، عناصر و روش های مدیریت پروژه مناسب است. فرآیند تغییر باید برنامه ریزی شده و هماهنگ و قابل کنترل برای منابع مورد استفاده و برای نگهداری تاریخ باشد. با استفاده از روش ها و ابزار مدیریت پروژه فرآیند مدیریت تغییر صورت می گیرد.
مدیریت فرآیند شناسایی سیستماتیک، تجسم، اندازه گیری، ارزیابی و بهبود دائمی از فرآیندهای شرکت با استفاده از روش ها، اصول و اساس در رویکرد فرآیند است. ویژگی های اصلی مدیریت فرآیند، جهت فرآیند، مدیریت افقی، با توجه به شرکت به عنوان یک سیستم از فعالیت ها و فرآیندها و فلسفه دانش انسان آنرا تابع متفاوتی از فرآیند مدیریت می کند. مدیریت فرآیند عاملی در اصول زیر است: اصل روش های جایگزین، همکاری گروهی، ساختار مدیریت ضعیف درک موفقیت یا شکست بطور مشترک، گرایش به رویکرد برای مشتری تغییر مدیریت به دلایلی نتایجی منفی در نتایج رسیده و در مدیریت افقی سازمانی از طریق فرآیند ها دارد. به این دلیل است که در سرمایه گذاری به سمت افزایش بهره وری آن ها و آوردن ارزش برای مشتری می پردازد. 

http://marketingarticles.ir/

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد