درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:05   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4974صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 13 شهریور 1392 - 18:19
انتشار دوفصلنامه روابط‌عمومی الکترونیک
شماره جدید دوفصلنامه آموزشی ـ تحلیلی روابط‌عمومی الکترونیک، دوره دوم، شماره9، بهار و تابستان1392 به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی: مهدی باقریان منتشر شد.
  

انتشار تازه ترین شماره دوفصلنامه آموزشی ـ تحلیلی روابط‌عمومی الکترونیک

 

انتشار دوفصلنامه روابط‌عمومی الکترونیک


به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)، شماره جدید دوفصلنامه آموزشی ـ تحلیلی روابط‌عمومی الکترونیک، دوره دوم، شماره9، بهار و تابستان1392 به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی: مهدی باقریان و سردبیری دکتر حسن بشیر در 72 صفحه منتشر شد.
این شماره از دوفصلنامه حاوی مطالب علمی همچون: روابط‌عمومی اسلامی نوشته زهرا احمدی، ارزش های بنیادی روابط‌عمومی در کلام امام علی(ع) نوشته دکتر احمد یحیایی ایله‌ای، بازاریابی اجتماعی به قلم دکتر نادر جعفری می‌‌باشد.
در ادامه به معرفی پایان‌نامه‌های روابط‌عمومی و ارتباطات و چکیده آن که در سال 1391 پرداخته شده است.
علاقمندان برای تهیه این دو فصلنامه آموزشی ـ تحلیلی می‌توانند با انتشارات کارگزار روابط‌عمومی به شماره تلفن 88617577 تماس بگیرند.

 

فهرست مطالب

 روابط عمومی اسلامی  زهرا احمدی
 ارزش ‏های بنیادی روابط عمومی در کلام امام علی (ع) دکتر احمد یحیایی ایله ‏ای
 شهر الکترونیک ابزاری جهت ارتقای روابط عمومی زنان شهرهای اسلامی با تاکید بر مبانی ناب اسلامی عفاف (با توجه به روایات منسوب به حضرت فاطمه (س))
دکتر مهدی جمالی نژاد - سید محمد رضا طلاکش
 بازاریابی اجتماعی؛ زمینه‌ساز توسعه‌ نقش کاربردی روابط‌عمومی در سازمان‌ها (یک مدل مفهومی)‌ دکتر نادر جعفری
 بررسی رابطه سرمایه فرهنگی و اجتماعی با توانمندسازی کارکنان روابط عمومی دکتر عباسعلی قیومی
بهاره سادات میرجعفری- معصومه نادری شهمیرزادی
 روابط عمومی و ضرورت توجه به ارزش ‏های خبری محترم احمدی فرد- دکتر حسین طوسی معتمد- دکتر روشنی مقدم
 معرفی پایان‌نامه‌های روابط عمومی و ارتباطات در سال 1391
 درخواست اشتراک
 چکیده مقالات به زبان انگلیسی

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد