درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:21   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4974صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 13 شهریور 1392 - 18:19
انتشار دوفصلنامه روابط‌عمومی الکترونیک
شماره جدید دوفصلنامه آموزشی ـ تحلیلی روابط‌عمومی الکترونیک، دوره دوم، شماره9، بهار و تابستان1392 به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی: مهدی باقریان منتشر شد.
  

انتشار تازه ترین شماره دوفصلنامه آموزشی ـ تحلیلی روابط‌عمومی الکترونیک

 

انتشار دوفصلنامه روابط‌عمومی الکترونیک


به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)، شماره جدید دوفصلنامه آموزشی ـ تحلیلی روابط‌عمومی الکترونیک، دوره دوم، شماره9، بهار و تابستان1392 به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی: مهدی باقریان و سردبیری دکتر حسن بشیر در 72 صفحه منتشر شد.
این شماره از دوفصلنامه حاوی مطالب علمی همچون: روابط‌عمومی اسلامی نوشته زهرا احمدی، ارزش های بنیادی روابط‌عمومی در کلام امام علی(ع) نوشته دکتر احمد یحیایی ایله‌ای، بازاریابی اجتماعی به قلم دکتر نادر جعفری می‌‌باشد.
در ادامه به معرفی پایان‌نامه‌های روابط‌عمومی و ارتباطات و چکیده آن که در سال 1391 پرداخته شده است.
علاقمندان برای تهیه این دو فصلنامه آموزشی ـ تحلیلی می‌توانند با انتشارات کارگزار روابط‌عمومی به شماره تلفن 88617577 تماس بگیرند.

 

فهرست مطالب

 روابط عمومی اسلامی  زهرا احمدی
 ارزش ‏های بنیادی روابط عمومی در کلام امام علی (ع) دکتر احمد یحیایی ایله ‏ای
 شهر الکترونیک ابزاری جهت ارتقای روابط عمومی زنان شهرهای اسلامی با تاکید بر مبانی ناب اسلامی عفاف (با توجه به روایات منسوب به حضرت فاطمه (س))
دکتر مهدی جمالی نژاد - سید محمد رضا طلاکش
 بازاریابی اجتماعی؛ زمینه‌ساز توسعه‌ نقش کاربردی روابط‌عمومی در سازمان‌ها (یک مدل مفهومی)‌ دکتر نادر جعفری
 بررسی رابطه سرمایه فرهنگی و اجتماعی با توانمندسازی کارکنان روابط عمومی دکتر عباسعلی قیومی
بهاره سادات میرجعفری- معصومه نادری شهمیرزادی
 روابط عمومی و ضرورت توجه به ارزش ‏های خبری محترم احمدی فرد- دکتر حسین طوسی معتمد- دکتر روشنی مقدم
 معرفی پایان‌نامه‌های روابط عمومی و ارتباطات در سال 1391
 درخواست اشتراک
 چکیده مقالات به زبان انگلیسی

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد