درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48579صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 18 دی 1400 - 11:51
سه روند بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط‌عمومی دیجیتال در سال 2022
با توجه به فرا رسیدن سال جدید، زمان بسیار خوبی برای برندهاست تا به روندهای بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی دیجیتال در سال 2022 نگاه کنند. به برنامه های بلندمدت خود توجه کنند. در حالی که هیچ کس نمی تواند از آنچه قرار است در آینده اتفاق بیفتد مطمئن باشد، ماندن در صدر روندها و امتحان کردن استراتژی های مختلف می تواند به شرکت ها کمک کند تا برخی از بینش های مفید را شناسایی کنند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با توجه به فرا رسیدن سال جدید، زمان بسیار خوبی برای برندهاست تا به روندهای بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی دیجیتال در سال 2022 نگاه کنند. به برنامه های بلندمدت خود توجه کنند. در حالی که هیچ کس نمی تواند از آنچه قرار است در آینده اتفاق بیفتد مطمئن باشد، ماندن در صدر روندها و امتحان کردن استراتژی های مختلف می تواند به شرکت ها کمک کند تا برخی از بینش های مفید را شناسایی کنند.

تجربه مشتری

هر سال، شرکت‌های بیشتری تمرکز خود را بر روی مشتریان خود معطوف می‌کنند، که به آرامی برخی از باورهای بزرگ را در مورد آنچه در واقع بازاریابی است تغییر داده است. این روزها، کمتر به فکر متقاعد کردن مردم برای خرید یا کار با یک برند است و بیشتر در مورد ارائه تجربیات مثبت به مشتریان است که باعث بازگشت آنها نیز می شود. وقتی یک کسب و کار بتواند بر ایجاد فرهنگ مثبت و ارائه تجربیات و خدمات عالی به مشتریان تمرکز کند، بازاریابی تقریباً از خودش مراقبت می کند.

مصرف کنندگان از اولین لحظه ای که پس از تکمیل خرید، علاقه آنها به خدمات مشتری جلب می شود، از برندها انتظار تجربه یکپارچه دارند. آنها انتظار پیام های شخصی سازی شده ای دارند که به آنها در حل مشکلات یا تصمیم گیری برای خرید کمک می کند و تجربه ای با کیفیت بالا که بر سفر خرید آنها در هر کانال متمرکز است. جدای از پیام های سفارشی، شرکت ها همچنین باید راه هایی برای دریافت و پاسخ به سوالات مشتریان بیابند.


محتوای بصری داستان محور

اکثر مردم محتوای بصری را به جای متن ساده ترجیح می دهند، که تقریباً از تعداد کاربران فعال در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، تیک تاک و پینترست مشخص است.

به خاطر سپردن محتوای بصری برای مصرف کنندگان در مقایسه با محتوای نوشتاری بسیار آسان تر است. علاوه بر این، کنند که به مصرف کنندگان کمک می کند پیام را برای مدت طولانی تری به خاطر بسپارند.

فعال سازی کارکنان

یکی از بزرگترین عواملی که مشتریان را از خرید از یک برند باز می دارد، نگرش بد کارکنان است. از آنجایی که کارمندان راهی برای مشتریان برای نشان دادن چهره به یک برند هستند، برای کسب و کارها مهم است که تعاملات بین مصرف کنندگان و کارمندان خود را برجسته کنند.

بهترین راه برای دستیابی به این هدف، ایجاد پایه‌ای برای تعامل کارکنان است که در آن شرکت اطمینان حاصل کند که هر یک از کارکنان با ارزش‌ها و مأموریت شرکت همسو هستند و آنها را با جزئیات درک می‌کنند. اگر کارمندان در محل کار راضی نباشند، به کسب و کار و در نتیجه مشتریان اهمیتی نمی دهند. ساختن محل کار در جایی که کارکنان بخواهند کار کنند، و سرمایه گذاری زمان و تلاش برای اطمینان از اینکه همه آنها احساس ارزشمندی می کنند، بهترین روشی است که فعال سازی کارمندان انجام می دهد.

 

 

 

منبع انگلیسی: publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
ران توروسیان | 3 ژانویه 2022 | روابط عمومی
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد