درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:02   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48579صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 18 دی 1400 - 12:27
سه روند بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط‌عمومی دیجیتال در سال 2022
با توجه به فرا رسیدن سال جدید، زمان بسیار خوبی برای برندهاست تا به روندهای بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی دیجیتال در سال 2022 نگاه کنند. به برنامه های بلندمدت خود توجه کنند. در حالی که هیچ کس نمی تواند از آنچه قرار است در آینده اتفاق بیفتد مطمئن باشد، ماندن در صدر روندها و امتحان کردن استراتژی های مختلف می تواند به شرکت ها کمک کند تا برخی از بینش های مفید را شناسایی کنند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با توجه به فرا رسیدن سال جدید، زمان بسیار خوبی برای برندهاست تا به روندهای بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی دیجیتال در سال 2022 نگاه کنند. به برنامه های بلندمدت خود توجه کنند. در حالی که هیچ کس نمی تواند از آنچه قرار است در آینده اتفاق بیفتد مطمئن باشد، ماندن در صدر روندها و امتحان کردن استراتژی های مختلف می تواند به شرکت ها کمک کند تا برخی از بینش های مفید را شناسایی کنند.

تجربه مشتری

هر سال، شرکت‌های بیشتری تمرکز خود را بر روی مشتریان خود معطوف می‌کنند، که به آرامی برخی از باورهای بزرگ را در مورد آنچه در واقع بازاریابی است تغییر داده است. این روزها، کمتر به فکر متقاعد کردن مردم برای خرید یا کار با یک برند است و بیشتر در مورد ارائه تجربیات مثبت به مشتریان است که باعث بازگشت آنها نیز می شود. وقتی یک کسب و کار بتواند بر ایجاد فرهنگ مثبت و ارائه تجربیات و خدمات عالی به مشتریان تمرکز کند، بازاریابی تقریباً از خودش مراقبت می کند.

مصرف کنندگان از اولین لحظه ای که پس از تکمیل خرید، علاقه آنها به خدمات مشتری جلب می شود، از برندها انتظار تجربه یکپارچه دارند. آنها انتظار پیام های شخصی سازی شده ای دارند که به آنها در حل مشکلات یا تصمیم گیری برای خرید کمک می کند و تجربه ای با کیفیت بالا که بر سفر خرید آنها در هر کانال متمرکز است. جدای از پیام های سفارشی، شرکت ها همچنین باید راه هایی برای دریافت و پاسخ به سوالات مشتریان بیابند.


محتوای بصری داستان محور

اکثر مردم محتوای بصری را به جای متن ساده ترجیح می دهند، که تقریباً از تعداد کاربران فعال در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، تیک تاک و پینترست مشخص است.

به خاطر سپردن محتوای بصری برای مصرف کنندگان در مقایسه با محتوای نوشتاری بسیار آسان تر است. علاوه بر این، کنند که به مصرف کنندگان کمک می کند پیام را برای مدت طولانی تری به خاطر بسپارند.

فعال سازی کارکنان

یکی از بزرگترین عواملی که مشتریان را از خرید از یک برند باز می دارد، نگرش بد کارکنان است. از آنجایی که کارمندان راهی برای مشتریان برای نشان دادن چهره به یک برند هستند، برای کسب و کارها مهم است که تعاملات بین مصرف کنندگان و کارمندان خود را برجسته کنند.

بهترین راه برای دستیابی به این هدف، ایجاد پایه‌ای برای تعامل کارکنان است که در آن شرکت اطمینان حاصل کند که هر یک از کارکنان با ارزش‌ها و مأموریت شرکت همسو هستند و آنها را با جزئیات درک می‌کنند. اگر کارمندان در محل کار راضی نباشند، به کسب و کار و در نتیجه مشتریان اهمیتی نمی دهند. ساختن محل کار در جایی که کارکنان بخواهند کار کنند، و سرمایه گذاری زمان و تلاش برای اطمینان از اینکه همه آنها احساس ارزشمندی می کنند، بهترین روشی است که فعال سازی کارمندان انجام می دهد.

 

 

 

منبع انگلیسی: publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
ران توروسیان | 3 ژانویه 2022 | روابط عمومی
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد