شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : سه روند بالقوه در بازاريابي ديجيتال و روابط‌عمومي ديجيتال در سال 2022
شنبه، 18 دی 1400 - 12:27 کد خبر:48579
با توجه به فرا رسيدن سال جديد، زمان بسيار خوبي براي برندهاست تا به روندهاي بالقوه در بازاريابي ديجيتال و روابط عمومي ديجيتال در سال 2022 نگاه كنند. به برنامه هاي بلندمدت خود توجه كنند. در حالي كه هيچ كس نمي تواند از آنچه قرار است در آينده اتفاق بيفتد مطمئن باشد، ماندن در صدر روندها و امتحان كردن استراتژي هاي مختلف مي تواند به شركت ها كمك كند تا برخي از بينش هاي مفيد را شناسايي كنند.



 

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| با توجه به فرا رسيدن سال جديد، زمان بسيار خوبي براي برندهاست تا به روندهاي بالقوه در بازاريابي ديجيتال و روابط عمومي ديجيتال در سال 2022 نگاه كنند. به برنامه هاي بلندمدت خود توجه كنند. در حالي كه هيچ كس نمي تواند از آنچه قرار است در آينده اتفاق بيفتد مطمئن باشد، ماندن در صدر روندها و امتحان كردن استراتژي هاي مختلف مي تواند به شركت ها كمك كند تا برخي از بينش هاي مفيد را شناسايي كنند.

تجربه مشتري

هر سال، شركت‌هاي بيشتري تمركز خود را بر روي مشتريان خود معطوف مي‌كنند، كه به آرامي برخي از باورهاي بزرگ را در مورد آنچه در واقع بازاريابي است تغيير داده است. اين روزها، كمتر به فكر متقاعد كردن مردم براي خريد يا كار با يك برند است و بيشتر در مورد ارائه تجربيات مثبت به مشتريان است كه باعث بازگشت آنها نيز مي شود. وقتي يك كسب و كار بتواند بر ايجاد فرهنگ مثبت و ارائه تجربيات و خدمات عالي به مشتريان تمركز كند، بازاريابي تقريباً از خودش مراقبت مي كند.

مصرف كنندگان از اولين لحظه اي كه پس از تكميل خريد، علاقه آنها به خدمات مشتري جلب مي شود، از برندها انتظار تجربه يكپارچه دارند. آنها انتظار پيام هاي شخصي سازي شده اي دارند كه به آنها در حل مشكلات يا تصميم گيري براي خريد كمك مي كند و تجربه اي با كيفيت بالا كه بر سفر خريد آنها در هر كانال متمركز است. جداي از پيام هاي سفارشي، شركت ها همچنين بايد راه هايي براي دريافت و پاسخ به سوالات مشتريان بيابند.


محتواي بصري داستان محور

اكثر مردم محتواي بصري را به جاي متن ساده ترجيح مي دهند، كه تقريباً از تعداد كاربران فعال در پلتفرم هايي مانند اينستاگرام، تيك تاك و پينترست مشخص است.

به خاطر سپردن محتواي بصري براي مصرف كنندگان در مقايسه با محتواي نوشتاري بسيار آسان تر است. علاوه بر اين، كنند كه به مصرف كنندگان كمك مي كند پيام را براي مدت طولاني تري به خاطر بسپارند.

فعال سازي كاركنان

يكي از بزرگترين عواملي كه مشتريان را از خريد از يك برند باز مي دارد، نگرش بد كاركنان است. از آنجايي كه كارمندان راهي براي مشتريان براي نشان دادن چهره به يك برند هستند، براي كسب و كارها مهم است كه تعاملات بين مصرف كنندگان و كارمندان خود را برجسته كنند.

بهترين راه براي دستيابي به اين هدف، ايجاد پايه‌اي براي تعامل كاركنان است كه در آن شركت اطمينان حاصل كند كه هر يك از كاركنان با ارزش‌ها و مأموريت شركت همسو هستند و آنها را با جزئيات درك مي‌كنند. اگر كارمندان در محل كار راضي نباشند، به كسب و كار و در نتيجه مشتريان اهميتي نمي دهند. ساختن محل كار در جايي كه كاركنان بخواهند كار كنند، و سرمايه گذاري زمان و تلاش براي اطمينان از اينكه همه آنها احساس ارزشمندي مي كنند، بهترين روشي است كه فعال سازي كارمندان انجام مي دهد.

 

 

 

منبع انگليسي: publicrelationstoday

 

منبع فارسي:

شارا - شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران
ران توروسيان | 3 ژانويه 2022 | روابط عمومي