درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:38   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44833صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 15 مهر 1399 - 13:45
روابط عمومی دیجیتال | آنچه می‌دانیم - آنچه نمی‌دانیم
عماد پورشهریاری - همه نهادها، سازمان‌ها و حتی برند‌های تجاری برای بهبود کیفیت خود نیازمند گروه‌های روابط عمومی متخصص هستند. اهداف روابط عمومی دیجیتال در سازمان‌ها و برند‌های تجاری گرچه تفاوت چندانی با گذشته نکرده، رویه آن کاملا دگرگون شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همه نهادها، سازمان‌ها و حتی برند‌های تجاری برای بهبود کیفیت خود نیازمند گروه‌های روابط عمومی متخصص هستند. روابط عمومی در کنار تبلیغات و در مسیر تولید محتوای مخاطب محور، میانبری ایمن برای دستیابی به اهداف هر مجموعه یا کسب وکاری خواهند بود. در یک دهه گذشته روابط عمومی‌ها دستخوش تغییرات ساختاری متعددی شده اند. در این مدت، روابط‌عمومی به یک صنعت عظیم تبدیل شده است و رقابتش هرروز با صنعت تبلیغات پرچالش‌تر می‌شود. البته در این مدت، حوزه تبلیغات تحولات بیشتری را شاهد بوده، اما ظهور رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و دنیای دیجیتال روابط عمومی‌ها و ابزار‌ها و قوانین آن را هم تغییر داده است. اهداف روابط عمومی دیجیتال در سازمان‌ها و برند‌های تجاری گرچه تفاوت چندانی با گذشته نکرده، رویه آن کاملا دگرگون شده است.

تسلط بر ابزار‌های جدید


روابط عمومی در عصر دیجیتال چیزی فراتر از برگزاری نشست‌های خبری است. یک لایو اینستاگرامی یا انتشار یک خبر از طریق یک استوری یا حتی یک توییت ضریب و دامنه نفوذ انتقال پیام را گسترش خواهد داد. گاهی حتی انتشار یک خبر از سوی یک اینفلوئنسر یا بلاگر می‌تواند سازمان را سریع به اهداف خود برساند. البته روش‌های قدیمی روابط عمومی هم هنوز کاربردی هستند، اما دیگر رویکرد اصلی مجموعه‌ها نخواهند بود. به همین دلیل یک روابط عمومی مدرن و پویا باید بر تمام ابزار‌های نوین عمومی به طور کامل مسلط باشد. مزیت مهم استفاده از ابزار‌های جدید قابلیت اندازه گیری و سنجش فعالیت‌های روابط عمومی است. اگر در گذشته نظرسنجی‌های طولانی و پرهزینه میزان اثرگذاری فعالیت‌های یک سازمان را بررسی می‌کرد، امروز ابزار‌های مختلف و در اختیار فضای مجازی می‌تواند در لحظه، بازخورد مخاطبان را برای مدیران نمایش دهند.

فراگیری توانایی‌های جدید


متخصصانِ امروز روابط‌عمومی دیجیتال برای دستیابی حداکثری به اهداف مجموعه خود نیازمند توانایی‌های نوین و متنوع هستند. پیش از این، به عنوان مسئول یا کارشناس روابط عمومی تنظیم صحیح یک خبر یا ارتباط با رسانه‌ها می‌توانست نیمی از موفقیت شما را تضمین کند، اما برای مخاطب سرگردان و گرفتار در شبکه‌های اجتماعی روایت متفاوتی را باید انتخاب کرد. برای مثال، باید از تکنیک‌های بصری تری مانند ویدئو استفاده کرد یا برای رساندن پیام به جمعیت بزرگ تری از مخاطب باید دست کم اصول اولیه سئو را فراگرفت.


همکاری با دیگر حوزه‌های دیجیتال


کارشناسان زبده روابط عمومی دیجیتال ارتباط تنگاتنگی با سایر حوزه‌ها به خصوص تبلیغات دارند. راه اندازی بسیاری از پویش‌ها یا رفع بحران‌ها نیازمند همکاری این ۲ حوزه و البته سایر بخش‌های دیجیتال است. کارشناس روابط عمومی دیجیتال گرچه ممکن است حداقل‌هایی از سئو، بازاریابی محتوایی یا ایمیل مارکتینگ را اجرایی کند، در نهایت نیازمند گروه‌های حرفه‌ای در این بخش هاست. همیشه به خاطر داشته باشید روابط عمومی دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بدون یکدیگر تأثیر چندانی نخواهند داشت.

به‌خدمت‌گرفتن میکرواینفلوئنسر‌ها


هراندازه محتوای نابی تولید کرده باشید باز هم برای دیده شدنش به اینفلوئنسر‌ها نیاز دارید. اما به جای آنکه به سراغ بلاگر‌ها یا صفحات میلیونی اینستاگرام بروید سعی کنید با صفحات تخصصی‌تر که کمتر از ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارند ارتباط بگیرید. انتشار محتوا در صفحات بزرگ تبلیغات است، اما در صفحه‌های کوچک‌تر و تخصصی‌تر یک توصیه یا پیشنهاد دوستانه قلمداد خواهند شد. به یاد داشته باشید که برای تأثیرگذاری بیشتر باید اجازه دهید اینفلوئنسر در انتقال پیام آزاد باشد و این کار را به روش خودش انجام دهد.

 

منبع: https://shahraranews.ir/


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد