درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:51   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47770صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 31 شهریور 1400 - 07:45
یک واقعیت مهم در تعیین استراتژی محتوا
تعیین یک استراتژی مناسب برای تولید محتوا درباره محصول یا خدمات استارتاپ شما، ضامن رسیدن به نتیجه است. اما یک نکته مهم در این باره وجود دارد. در تعیین استراتژی محتوا، اینکه چه می فروشید یا چه خدمتی ارائه می کنید، هیچ اهمیتی ندارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چطور باید محتوایی برای محصول یا خدمت تولید کنیم که مشتریان را متقاعد کند، ما نسبت به رقبا برتری داریم؟

تعیین یک استراتژی مناسب برای تولید
محتوا درباره محصول یا خدمات استارتاپ شما، ضامن رسیدن به نتیجه است. اما یک نکته مهم در این باره وجود دارد. در تعیین استراتژی محتوا، اینکه چه می فروشید یا چه خدمتی ارائه می کنید، هیچ اهمیتی ندارد.

جورج گونزالز، مشاور کسب وکار در شرکت جی 2، در این باره می گوید:«در تعیین استراتژی محتوای بازاریابی، نکته ای که باید بدانید این است: مشتریان شما به چیزی که می فروشید هیچ اهمیتی نمی دهد. بنابراین باید در تولید محتوا، بر نیازهای آن ها، علایقشان، اینکه چه مشکلی از آن ها را حل می کنید و در ازای استفاده از محصول شما چه چیزی به دست می آورند، تمرکز کنید. فنونی وجود دارد که کمک می کند محتوای مورد نظر را با توجه به این اولویت ها تولید کنید».

تمرکز بر نیازهای مشتریان نه ویژگی های محصول

درگذشته استراتژی های محتوا براساس ویژگی های محصول و خدمات تهیه می شد. اطلاعاتی که مشتریان بالقوه محصول دریافت می کردند درباره بی نظیر بودن محصول بود تا آن ها را به خرید چیزی که درواقع لازم ندارند، ترغیب کند. امروز مردم بیش از همیشه در معرض اطلاعات بازارند. آن ها به خوبی می دانند بهتر قیمت در بازار چیست، چه به آن ها پیشنهاد می شود و چه نمی شود. درواقع آن ها پیشتر تصمیم خود را برای اینکه چه بخرند، گرفته اند. کاری که آن ها می کنند این است که خود را درباره خرید از شما متقاعد کنند. بنابراین باید محتوایی منتشر کنید که درباره مشکلات و نیازهای مشتریان در آن حرف زده شود. این محتوا باید به آن ها درباره راه حل های ممکن برای حل مشکلاتشان چیزهایی بگوید. در این محتوا باید زیرکانه به آن ها بفهمانید شما در حل مشکل آن ها و موضوعی که درباره آن حرف می زنید، تخصص لازم را دارید و می دانید مشکل چطور حل می شود.

اما چطور؟

1.در گام نخست باید تعیین کنید قرار است برای چه کسی محتوا تولید کنید. این محتوا باید درباره مشکلات، نیازها و علایق مشتریان ایده آل شما شفاف شود. هر خط از متن را با در نظر گرفتن فواید خاصی برای مخاطب بنویسید.

2.همیشه بپرسید چرا. هر محتوایی که تولید می کنید، باید براساس پرسش چرا شکل بگیرد. همیشه بپرسید چرا باید چنین محتوایی را بنویسید و چرا این نکته برای مخاطبان یا مشتریان شما مهم است.

3.متنی که تولید کرده اید، بارها پیش از انتظار بخوانید و درباره بازخورد مشتریان بالقوه قکر کنید. اگر بتوانید نکات باارزشی را در این محتوا مطرح کنید، گام بعدی این است که مشتریان شما را به رقبایتان ترجیح می دهند و محصول یا خدمات شما را می خرند.

 

منبع: tccim


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد