درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 06:54   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47770صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 31 شهریور 1400 - 08:21
یک واقعیت مهم در تعیین استراتژی محتوا
تعیین یک استراتژی مناسب برای تولید محتوا درباره محصول یا خدمات استارتاپ شما، ضامن رسیدن به نتیجه است. اما یک نکته مهم در این باره وجود دارد. در تعیین استراتژی محتوا، اینکه چه می فروشید یا چه خدمتی ارائه می کنید، هیچ اهمیتی ندارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چطور باید محتوایی برای محصول یا خدمت تولید کنیم که مشتریان را متقاعد کند، ما نسبت به رقبا برتری داریم؟

تعیین یک استراتژی مناسب برای تولید
محتوا درباره محصول یا خدمات استارتاپ شما، ضامن رسیدن به نتیجه است. اما یک نکته مهم در این باره وجود دارد. در تعیین استراتژی محتوا، اینکه چه می فروشید یا چه خدمتی ارائه می کنید، هیچ اهمیتی ندارد.

جورج گونزالز، مشاور کسب وکار در شرکت جی 2، در این باره می گوید:«در تعیین استراتژی محتوای بازاریابی، نکته ای که باید بدانید این است: مشتریان شما به چیزی که می فروشید هیچ اهمیتی نمی دهد. بنابراین باید در تولید محتوا، بر نیازهای آن ها، علایقشان، اینکه چه مشکلی از آن ها را حل می کنید و در ازای استفاده از محصول شما چه چیزی به دست می آورند، تمرکز کنید. فنونی وجود دارد که کمک می کند محتوای مورد نظر را با توجه به این اولویت ها تولید کنید».

تمرکز بر نیازهای مشتریان نه ویژگی های محصول

درگذشته استراتژی های محتوا براساس ویژگی های محصول و خدمات تهیه می شد. اطلاعاتی که مشتریان بالقوه محصول دریافت می کردند درباره بی نظیر بودن محصول بود تا آن ها را به خرید چیزی که درواقع لازم ندارند، ترغیب کند. امروز مردم بیش از همیشه در معرض اطلاعات بازارند. آن ها به خوبی می دانند بهتر قیمت در بازار چیست، چه به آن ها پیشنهاد می شود و چه نمی شود. درواقع آن ها پیشتر تصمیم خود را برای اینکه چه بخرند، گرفته اند. کاری که آن ها می کنند این است که خود را درباره خرید از شما متقاعد کنند. بنابراین باید محتوایی منتشر کنید که درباره مشکلات و نیازهای مشتریان در آن حرف زده شود. این محتوا باید به آن ها درباره راه حل های ممکن برای حل مشکلاتشان چیزهایی بگوید. در این محتوا باید زیرکانه به آن ها بفهمانید شما در حل مشکل آن ها و موضوعی که درباره آن حرف می زنید، تخصص لازم را دارید و می دانید مشکل چطور حل می شود.

اما چطور؟

1.در گام نخست باید تعیین کنید قرار است برای چه کسی محتوا تولید کنید. این محتوا باید درباره مشکلات، نیازها و علایق مشتریان ایده آل شما شفاف شود. هر خط از متن را با در نظر گرفتن فواید خاصی برای مخاطب بنویسید.

2.همیشه بپرسید چرا. هر محتوایی که تولید می کنید، باید براساس پرسش چرا شکل بگیرد. همیشه بپرسید چرا باید چنین محتوایی را بنویسید و چرا این نکته برای مخاطبان یا مشتریان شما مهم است.

3.متنی که تولید کرده اید، بارها پیش از انتظار بخوانید و درباره بازخورد مشتریان بالقوه قکر کنید. اگر بتوانید نکات باارزشی را در این محتوا مطرح کنید، گام بعدی این است که مشتریان شما را به رقبایتان ترجیح می دهند و محصول یا خدمات شما را می خرند.

 

منبع: tccim


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد