درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41811صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 2 شهریور 1401 - 08:24
6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
هنگام مذاکره، همزمان رقابتی و مشارکتی باشید. هنگام مذاکره باید مهارت‌های قدرتمندی داشته باشید و این مهارت‌های اقناعی باعث می‌شود تا بین رهبر و یک معامله‌گر اختلاف ایجاد شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مهارت های مذاکره می تواند به پیشرفت یا موفقیت شما در تجارت کمک کند. هنگام مذاکره، همزمان رقابتی و مشارکتی باشید. هنگام مذاکره باید مهارتهای قدرتمندی داشته باشید و این مهارتهای اقناعی باعث می شود تا بین رهبر و یک معامله گر اختلاف ایجاد شود.

برای اینکه مذاکره کننده خوبی باشید، باید مهارت های ارتباطی و بین فردی داشته باشید. در زیر، روش هایی وجود دارد که به مذاکره و حفظ روابط عمومی خوب کمک می کند:
 

آنچه را که می خواهید جستجو کنید
از چیزی که به عنوان تهدید مطرح می شود، چیزی نپرسید. بلکه می دانید که چگونه "من" را در مذاکره خود به کار بگیرید. قاطع باشید اما پرخاشگر نباشید. هنگامی که ضمن تأمین منافع خود، به منافع دیگران احترام می گذارید و آنها را حفظ می کنید، اعتماد به نفس خواهید یافت. از طرف دیگر، اگر نتوانید منافع دیگران را در نظر بگیرید، پرخاشگر می شوید.

 وقتی یاد می گیرید که صحت همه چیز را به چالش بکشید، پس می توانید مذاکره کنید.


کمتر حرف بزن، بیشتر گوش کن
وقتی سؤال بیشتری بپرسید، طرف مقابل همه چیز ضروری را به شما نشان می دهد. اگر هنر گوش دادن را تمرین کنید، می توانید بسیاری از تعارض ها را حل کنید. از شنیدن عجله نکنید. در عوض، گوش های خود را بیشتر باز کنید.

برای تبدیل شدن به یک شنونده خوب، بگذارید طرف مقابل بیشتر صحبت کند. برای تشویق طرف برای ادامه گفتگو، سؤالات زیادی بپرسید.
 

قبل از مذاکره، تمام داده های مربوطه را جمع کنید. نیازهای آنها، گزینه های موجود و نحوه احساس قبل از حل و فصل را بدانید. وقتی تحقیق کاملی انجام می دهید، با مذاکره در نیمه راه موفق هستید.

داشتن تمام داده های مربوطه، شما را قادر می سازد تا تصمیم گیری های مستقلی را به طور دقیق انجام دهید. برای اینکه قوی تر باشید، در حد توان خود در مورد طرف مقابل بدانید.


با گزینه ها مذاکره کنید
مایل به پیگیری مذاکره باشید. گزینه های دیگری را در هنگام مذاکره داشته باشید تا وقتی که این کار به نتیجه نرسد، یک گزینه جایگزین در اختیار داشته باشید. هنگامی که به بازخورد مثبت وابسته شدید، دیگر نمی توانید از مذاکره پیروی کنید.

 

با عجله مذاکره نکنید
وقتی با عجله در حال مذاکره هستید، ممکن است پول زیادی را پشت سر بگذارید. عجله نکنید که هنگام مذاکره، قرارداد را ببندید. وقتی به موقع انعطاف پذیر شوید، نسبت به طرف مقابل برتری بیشتری کسب خواهید کرد.

وقتی صبور باشید، طرف مقابل که ممکن است عجله داشته باشد، شما را تحت فشار قرار می دهد که هیچ نتیجه ای در انجام این معامله نداشته باشد، بنابراین پیشنهاد خود را در نظر بگیرید. شما می توانید یک دوره آموزش مذاکره را طی کنید تا یاد بگیرید چگونه می توانید هنگام مذاکره صبر و حوصله خود را اعمال کنید.
 

خوشبین باش
برای اینکه در مذاکره موفق باشید، انتظار دارید که بهترین نتیجه و هدف بالاتری داشته باشید. به عنوان یک فروشنده، باید آنچه را که انتظار دریافت آن را ندارید، بخواهید. به همین ترتیب، یک خریدار باید مبلغی را ارائه دهد که کمتر از چیزی است که برای عرضه پیشنهاد شده است. وقتی یاد می گیرید مذاکره کنید بسیاری از معاملات را قطع خواهید کرد. همچنین می توانید همان مهارت های کارمندان و شرکای خود را گسترش دهید.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد