درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 07:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23370صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 16:15
معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین:
نقش موثر روابط عمومی ها در میزان مقبولیت نهادهای خود در بین مردم
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی نسب معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان پایگاهی پویا در خدمت نهادهای سازمانی و دولتی،خصوصی ،حکومتی می‌باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی نسب معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان پایگاهی  پویا در خدمت نهادهای سازمانی و دولتی،خصوصی ،حکومتی می‌باشد.

وی با اشاره به اهداف این معاونت در تمامی ارگان‌ها ودستگاه‌ها گفت: روابط عمومی هدفی جز انتقال درست  و حقیقت گونه  عملکردها و تعامل با جامعه را ندارد، و کار آن تبیین درست خدمات  و عملکرد ها برای  اگاهی مردم است.

 این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی ها نقش موثری در میزان مقبولیت نهادهای خود در بین مردم دارند،افزود: چنانچه عملکرد روابط عمومی به درستی اجرا شود، به رسالت اصلی خود که همان تقویت اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهاد های زیر مجموعه است  جامه عمل پوشانده است.

حسینی نسب در ادامه خاطرنشان کرد: ما به عنوان پاسداران انقلاب و نیروهای مردمی ایران اسلامی، بنای تعامل را با تمام سلایق مختلف که در جهت منافع جمهوری اسلامی  ایران طبق قانون اساسی و ولایت فقیه حرکت می کنند داریم و لذا در تقویم جمهوری اسلامی ایران 27 اردیبهشت  بنام روابط عمومی نامگذاری شده است.

 معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین متذکر شد: روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برخود واجب دانسته از تمامی خبرنگاران  و رسانه‌ها و کسانی که ما را در این وظیفه مهم یاری رسانده اند تقدیر و تشکر نموده و  روز روابط عمومی را به همه همکاران  در نهاد های مختلف تبریک عرض نموده و از خدای متعال آرزوی سربلندی و پیشرفت در جهت اهداف امام و انقلاب را خواستار هستیم.

 

منبع: بسیج نیوز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد