درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 11:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23370صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 16:15
معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین:
نقش موثر روابط عمومی ها در میزان مقبولیت نهادهای خود در بین مردم
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی نسب معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان پایگاهی پویا در خدمت نهادهای سازمانی و دولتی،خصوصی ،حکومتی می‌باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی نسب معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان پایگاهی  پویا در خدمت نهادهای سازمانی و دولتی،خصوصی ،حکومتی می‌باشد.

وی با اشاره به اهداف این معاونت در تمامی ارگان‌ها ودستگاه‌ها گفت: روابط عمومی هدفی جز انتقال درست  و حقیقت گونه  عملکردها و تعامل با جامعه را ندارد، و کار آن تبیین درست خدمات  و عملکرد ها برای  اگاهی مردم است.

 این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی ها نقش موثری در میزان مقبولیت نهادهای خود در بین مردم دارند،افزود: چنانچه عملکرد روابط عمومی به درستی اجرا شود، به رسالت اصلی خود که همان تقویت اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهاد های زیر مجموعه است  جامه عمل پوشانده است.

حسینی نسب در ادامه خاطرنشان کرد: ما به عنوان پاسداران انقلاب و نیروهای مردمی ایران اسلامی، بنای تعامل را با تمام سلایق مختلف که در جهت منافع جمهوری اسلامی  ایران طبق قانون اساسی و ولایت فقیه حرکت می کنند داریم و لذا در تقویم جمهوری اسلامی ایران 27 اردیبهشت  بنام روابط عمومی نامگذاری شده است.

 معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین متذکر شد: روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برخود واجب دانسته از تمامی خبرنگاران  و رسانه‌ها و کسانی که ما را در این وظیفه مهم یاری رسانده اند تقدیر و تشکر نموده و  روز روابط عمومی را به همه همکاران  در نهاد های مختلف تبریک عرض نموده و از خدای متعال آرزوی سربلندی و پیشرفت در جهت اهداف امام و انقلاب را خواستار هستیم.

 

منبع: بسیج نیوز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد