درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 02:13   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23370صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 16:15
معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین:
نقش موثر روابط عمومی ها در میزان مقبولیت نهادهای خود در بین مردم
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی نسب معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان پایگاهی پویا در خدمت نهادهای سازمانی و دولتی،خصوصی ،حکومتی می‌باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی نسب معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان پایگاهی  پویا در خدمت نهادهای سازمانی و دولتی،خصوصی ،حکومتی می‌باشد.

وی با اشاره به اهداف این معاونت در تمامی ارگان‌ها ودستگاه‌ها گفت: روابط عمومی هدفی جز انتقال درست  و حقیقت گونه  عملکردها و تعامل با جامعه را ندارد، و کار آن تبیین درست خدمات  و عملکرد ها برای  اگاهی مردم است.

 این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی ها نقش موثری در میزان مقبولیت نهادهای خود در بین مردم دارند،افزود: چنانچه عملکرد روابط عمومی به درستی اجرا شود، به رسالت اصلی خود که همان تقویت اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهاد های زیر مجموعه است  جامه عمل پوشانده است.

حسینی نسب در ادامه خاطرنشان کرد: ما به عنوان پاسداران انقلاب و نیروهای مردمی ایران اسلامی، بنای تعامل را با تمام سلایق مختلف که در جهت منافع جمهوری اسلامی  ایران طبق قانون اساسی و ولایت فقیه حرکت می کنند داریم و لذا در تقویم جمهوری اسلامی ایران 27 اردیبهشت  بنام روابط عمومی نامگذاری شده است.

 معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین متذکر شد: روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برخود واجب دانسته از تمامی خبرنگاران  و رسانه‌ها و کسانی که ما را در این وظیفه مهم یاری رسانده اند تقدیر و تشکر نموده و  روز روابط عمومی را به همه همکاران  در نهاد های مختلف تبریک عرض نموده و از خدای متعال آرزوی سربلندی و پیشرفت در جهت اهداف امام و انقلاب را خواستار هستیم.

 

منبع: بسیج نیوز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد