درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 18:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18381صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 6 شهریور 1394 - 11:08
اپلیکیشن پیام رسان فیسبوک رونمایی شد
فیسبوک در روز چهارشنبه استفاده آزمایشی از دستیار مجازی اپلیکیشن پیام رسان خود را آغاز می‌کند. برنامه مذکور فراتر از برنامه‌های هوش مصنوعی‌ای خواهد رفت که پیش از این در بازار بوده‌اند. به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از آزانس خبری فرانسه(AFP)، از دستیار دیجیتال فردی- که «ام» نامیده شده است- از طرف کاربر به جستجوی اطلاعات می‌پردازد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سن فرانسیسکو، آمریکا: فیسبوک در روز چهارشنبه استفاده آزمایشی از دستیار مجازی اپلیکیشن پیام رسان خود را آغاز می‌کند. برنامه مذکور فراتر از برنامه‌های هوش مصنوعی‌ای خواهد رفت که پیش از این در بازار بوده‌اند.


به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از آزانس خبری فرانسه(AFP)، از دستیار دیجیتال فردی- که «ام» نامیده شده است- از طرف کاربر به جستجوی اطلاعات می‌پردازد.


دیوید مارکوس در یک پست آنلاین گفته است: «متفاوت از خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی موجود در بازار، ام می‌تواند به صورت واقعی به اجرای وظایف از طرف شما بپردازد»


«این اپلیکیشن می‌تواند به خرید آیتم پرداخته، هدایای شما را به کسانی که دوست شان دارید تحویل بدهد، به رزرو رستوران بپردازد، به برنامه‌ریزی سفر بپردازد، قرارهای ملاقات را تنظیم نماید و ...


مارکوس این استفاده آزمایش را قدمی در حرکت به سوی ایجاد یک سرویس مقیاس بزرگ توصیف نموده است که از نرم افزار دستیار مجازی بهره می‌برد. واژه «ام» دو روز پس از آن پای به عرصه گذاشت که مایکروسافت نرم افزار دستیار مجازی کورتانای خود را برای کاربرانش روی دستگاه‌های موبایل اندرویدی قرار داد.


کورتانا پاسخ مایکروسافت به سرویس سیری اپل و سرویس گوگل نَو می باشد، که به دستورات صوتی روی دستگاه های موبایل پاسخ می‌دهد.


این رونمایی بخشی از تلاش مایکروسافت برای توسعه حضور موبایلی خود، علیرغم نمایش و عملکرد ضعیف در عرصه دستگاه‌های ویندوزفون می‌باشد.


سوزان هنریش، در یک پست وبلاگی گفته است: « اپلیکیشن کورتانا بخش اعظم کاری را که کورتانا روی کامپیوتر یا ویندوز فون انجام می‌دهد را برای کاربر به انجام می‌رساند».


هنریش در این باره گفته است: «با این اپلیکیشن، می‌توانید به مدیریت سبک زندگی پر تب و تاب خود بپردازید، این کار از طریق ایجاد و دریافت یادآور، جستجوی مداوم اینترنت، پیگیری اطلاعات مهم نظیر اطلاعات پرواز، و همچینن آغاز و انجام وظایف روی دستگاه‌های موبایل صورت می‌گیرد».


«نسخه بتای کورتانا روز دوشنبه برای کاربران آمریکایی دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل اندروید عرضه شد، و قصد داریم تا آن را در سایر بازارها نیز عرضه نماییم».

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا



 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد