درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 11:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14515صفحه نخست » گفتگوجمعه، 19 فروردین 1401 - 01:12
چگونه لینکداین چشم انداز ارتباطات یکپارچه را تغییر می دهد؟
گفتگو با لارس باش رهبر شرکت دیجیتال امیا: - شکی نیست که رسانه اجتماعی برای همیشه به راهی برای ارتباط تغییر کرده است، اما همچنین این شبکه انقلابی را در مسیر صنعت B2B بوجود آورده است. من با لارس باش صحبت کردم، وی رهبر شرکت دیجیتال امیا را بر عهده دارد و در این مصاحبه درباره وضعیت ارتباطات یکپارچه سخن می گوید
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لی اندروز- شکی نیست که رسانه اجتماعی برای همیشه به راهی برای ارتباط تغییر کرده است، اما همچنین این شبکه انقلابی را در مسیر صنعت B2B بوجود آورده است. من با لارس باش صحبت کردم، وی رهبر شرکت دیجیتال امیا را بر عهده دارد و در این مصاحبه درباره وضعیت ارتباطات یکپارچه سخن می گوید و اینکه چگونه همه ما می توانیم تبدیل به افرادی موثر در فروش برای شرکت هایی که در آن ها کار می کنیم تبدیل شویم. مهم نیست که چه عنوان شغلی داریم یا صنعتی که پوشش می دهیم چیست...


سوال: ارتباطات یکپارچه در واقع به چه معناست؟
پاسخ: ارتباطات یکپارچه درباره یکپارچگی دو سطح است: ابتدا، این ارتباطات درباره استفاده از بسترهای رسانه ای متفاوت در استراتژی ارتباطات شماست، چنان دریافت می شد که در اساس سنتی است، بعلاوه برای خبرنگاران، تعامل با وبلاگ نویسان و سایر اثرگذاران، صاحبان صنایع، به معنای همه بسترهایی است که برندها آن را از آن خود می کنند. از قبیل وبسایت، شبکه های اجتماعی، بسترهای رسانه اجتماعی بر روی فیسبوک، توییتر و مانند آن. همچنین اشکال سنتی و جدید رسانه اجتماعی و دیجیتال را شامل می شود.


شرکت نیازمند اندیشیدن درباره این انواع تفاوت های رسانه است زیرا رفتار کاربر در چارچوب فرآیند تصمیم سازی معمولی انجام می شود. برای مثال، یک تصمیم گیر در صنعت آی تی منابع متفاوتی را از اطلاعات در مراحل مختلف فرآیند استفاده می کند. این چیزی است که شرکت ها نیاز دارند که به آن توجه کنند و بایستی به آن واکنش نشان دهند.


چیزی که شرکت ها نیاز دارند که در ذهن بسپارند دومین سطح از یکپارچگی است. این درجه درباره یکپارچگی سازمانی است. وقتی ارتباطات دیجیتال می تواند به آن برسد که روابط عمومی و بازاریابی و بخش های دیگر به هم بپیوندند. همچنین این سطح درباره فروش و خدمات مشتریان نیز می شود. این بدین معناست که شما نیاز دارید مطمئن شوید تمام شرکت شما درگیر است و اینکه همه بخش ها درک می کنند که شما به منظور برقراری ارتباط بهتر پیام و هر چیزی که انتقال پیدا می کند تلاش می کنید.

سوال: مخاطبان به طور فزاینده نیازهای پیچیده تر و متنوع تری پیدا می کنند. آیا این باعث می شود که هدف قرار دادن رفتار و پاسخ های آنها دشوار تر شود؟
پاسخ: بله، به یک اندازه. اما من فکر می کنم که در واقع این چیزی متفاوت از گذشته نیست. مخاطبان نیاز دارند که همیشه پیچیدگی هایی داشته باشند اما آنچه اکنون متفاوت است این است که کانال های زیادی وجود دارند که مردم می توانند برای تعامل با مخاطبان خود از آنها استفاده کنند و در واقع حق انتخاب آنها افزایش پیدا کرده است.


تصمیم گیرندگان می توانند از منابع متعددی برای کمک به آنها در تصمیم گیری استفاده کنند، از تایپ کردن چیزی در گوگل یا پرسیدن از همکار و دوستان. مزیت شرایط امروز در این است که عمومی می تواند وجود داشته باشد همچنان فرآیندهای بیشتری به صورت خصوصی نسبت به گذشته وجود دارد. این آسان تر است که فروشندگان درجریان این قرار گیرند و با افرادی که مرتبط هستند تماس بگیرند و جایگاه خودشان را به عنوان متخصص از طریق گفتگو درباره عناوین مرتبط مشخص کنند. این باعث می شود که بسیار سخت بتوان یک استراتژی ارتباطات کنترل شده و سازگار در تمام هیئت مدیره ایجاد کرد، اما فرصتی عالی ایجاد می کند که اگر کارکنان شما به اندازه کافی آماده نباشند، بتوانند خودشان را آماده کنند. این یکی از مهمترین نقش های جدیدی است که بخش ارتباطات آن را بازی می کند: این درباره توانمندسازی همکاران برای استفاده از کانال های دیجیتال برای اهداف فردی و برای یکپارچه سازی در کار روزانه است.

سوال: رسانه اجتماعی بسیار فراگیر است که ما می توانیم آن را ببینیم و همچنان کارهای خودمان را هم انجام دهیم، جایی که ما در رسانه اجتماعی هستیم می توانیم سایر کارهایمان را نیز انجام دهیم، کارهایی مثل تماشای تلویزیون و یا حتی کارکردن....
پاسخ: بله. این بیشتر درباره پیش راندن تجربه های ما است. ما اغلب اگر نگوییم سه صفحه می توانیم دو صفحه را به طور همزمان در نظر داشته باشیم، بنابراین درجه بالایی از پخش وجود دارد و ما حتی وقتی که داریم کارهای دیگری را انجام می دهیم، تبلیغات را می بینیم. از دیگر سوی، ما عاملی در اینکه چه تعداد تلویزیون را در دستگاه های ثانویه و موبایل خود تماشا می کنند نداریم، بنابراین ارقام دسترسی به تبلیغات تلویزیونی به طور بالقوه اشتباه هستند.

سوال: چگونه مشتریان می توانند از رسانه اجتماعی بهره مند شوند و چه چالش های ویژه ای برای آنهایی که می خواهند به عنوان بخش های «رسمی» دیده شوند وجود دارد؟
پاسخ: بخش های جدی تری در کسب و کار وجود دارد، در این شکی نیست، اما فراموش نکنید که همه ما انسان هستیم. رسانه اجتماعی در آن است، بنابراین رسانه اجتماعی یک نقش در بخش های بیشتر رسمی بازی می کند. هر کسی در فروش، در هر صنعتی این فرصت را دارد که جامعه آنلاین خودش را بسازد. برای این بخش ها، این بویژه ممکن است که از طریق لینکداین، که به شما اجازه می دهد دانش خود را به اشتراک گذارید، با مردمی مرتبط در جهان آنلاین مرتبط شود. این درباره ارتباطات خارجی است که قادر می سازد این راه جدیدی ارتباطی مورد استفاده قرار گیرد و به هرکسی اجازه می دهد که در کشور شما به رسانه اجتماعی دسترسی داشته باشد و نباید آن را به عنوان محدوده فقط یک بخش خاص در نظر گرفت.


از نظر ارزیابی تاثیر رسانه اجتماعی، به خاطر داشته باشید که این تنها درباره تعداد خالص، دنبال کنندگان در توییتر یا شبکه لینکداین نیست. این بیشتر درباره دسترسی به مردمی صحیح، گروه های ذینفعان ویژه و ... است. بنابراین در اصل، این درباره کیفیت است و نه کمیت، به ویژه در اهداف عرصه B2B این مساله به طور کامل صدق می کند.

سوال: بیشتر ما از لینکداین استفاده می کنیم بدون اینکه لحظه ای بیاندیشیم. چگونه لینکداین به طور کل تبدیل به راهی شفاف برای فروش کالا به افراد شده است؟
پاسخ: لینکداین قطعا چهره کسب و کار را تغییر داده است، به ویژه در چند سال اخیر. این ابزار به عنوان مدلی برای ارتباطات یکپارچه بهینه عمل می کند و تقریبا یک کتابچه آدرس آنلاین است، که منافع افزوده قابل مشاهده را برای افراد، شرکت ها و موضوعاتی که به روز می شوند دارد. علاوه بر این، لینکداین راهی را برای پول سازی توسط محتوای یکپارچه فراهم می سازد، شغل را ساده سازی می کند و به عنوان یک بستر وبلاگ نویسی به گونه های متفاوت می تواند محتوایی را در میان افراد منتشر کند.


این فقط درباره «طول محتوای توییت» نیست بلکه درباره فرصتی است که می توانید برای پخش و تولید محتوای مرتبط برای افراد مرتبط و گروه های مرتبط مورد استفاده قرار دهید تا روابط خودتان را با آنها تقویت کرده و پیشروی خودتان را در افزایش اعتبار خود ادامه دهید. بنابراین این ایده خوبی است که پروفایل خودتان را به طور منظم به روز رسانی کنید و همچنان که مهارت ها و نقش جدیدی بدست می آورید و همچنین از پخش محتوا در شکل ابزار فروش تولید محور استفاده کنید، چه بفروشید و چه نه.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد