درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:44   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4272صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 5 مرداد 1392 - 08:32
افزایش 3.5 درصدی تبلیغات تلویزیونی در سطح جهان
  

شارا- بر اساس نتایج یک تحقیق، حجم آگهی‌های تلویزیونی در کشورهای جهان طی سه ماهه اول امسال افزایش 3.5 درصدی داشته است.
 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرکز تحقیقاتی نیلسن اعلام کرد، طی فصل اول سال 2013 میزان هزینه‌ای که در تمام کشورهای جهان صرف ساخت تبلیغات تلویزیونی شد، 3.5 درصد افزایش داشته، در حالیکه این آمار در اروپا طی همین دوره 2.9 درصد کاهش را تجربه کرده است.
 
 تبلیغات اینترنتی 26.3 درصد رشد داشته و در این میان آسیا و اقیانوسیه با 33.2 درصد و آمریکای لاتین با 48.2 درصد افزایش میزان آگهی‌ها گوی سبقت را از دیگر نقاط دنیا ربوده‌اند.
 نتایج به دست آمده از این پژوهش حاکی از آن است تبلیغات چاپی در سه ماهه‌ اول 2013 شاهد نزول 2.8 درصدی در مجلات و 4.7 درصدی در روزنامه‌ها بوده است.
 
 به گزارش مدیا پست، آگهی‌های روزنامه‌ای در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه نسبت به دیگر نقاط جهان کاهش بیشتری داشته و تبلیغات مجلات در اروپا، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا نیز فصل ضعیف‌تری را پشت سر گذاشته است.
 
 آمارها همچنین نشان می‌دهند، تبلیغات رادویی نیز کاهش دو دهم درصدی را تجربه کرده و در مورد تبلیغات سینمایی نیز این رقم به 5.8 درصد رسیده است.
 در مجموع، نتایج تحقیق موسسه «فیلسن» آمریکا نشان دهنده‌ی سلطه‌ تلویزیون با 59 درصد سهم در عرصه‌ تبلیغات جهانی است. پس از آن به ترتیب روزنامه‌ها (18.3 درصد)، مجلات(9.4درصد)، رادیو (5.5درصد)، اینترنت(4.4درصد)، تبلیغات خیابانی (3.3 درصد) و سینما (0.3 درصد) در این فهرست قرار دارند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد