درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 13:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14185صفحه نخست » گفتگوپنجشنبه، 22 آبان 1393 - 13:37
اولین راهکار برای فعال شدن روابط عمومی ها حضور آنها در نمایشگاه مطبوعات است
مدیر روابط عمومی شرکت پتروپارس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شارا: - مدیر روابط عمومی و مسئول پی گیری پروژه های شرکت پتروپارس در حاشیه بازدید ازغرفه شارا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شارا اظهار داشت: « اولین راهکار برای فعال شدن روابط عمومی ها حضور آنها در نمایشگاه مطبوعات است. روابط عمومی ها باید بستری فراهم کنند تا رسانه ها را متعاقد سازند که رکن اصلی نمایشگاه مطبوعات روابط عمومی ها هستند.»
  

 

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی و مسئول پی گیری پروژه های شرکت پتروپارس در حاشیه بازدید ازغرفه شارا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شارا اظهار داشت: « اولین راهکار برای فعال شدن روابط عمومی ها حضور آنها در نمایشگاه مطبوعات است. روابط عمومی ها باید بستری فراهم کنند تا رسانه ها را متعاقد سازند که رکن اصلی نمایشگاه مطبوعات روابط عمومی ها هستند.»


سید هادی میرباقری تصریح کرد: «اگر روابط عمومی ها بتوانند در نمایشگاه مطبوعات حضور یابند، می توانند با ارایه دستاوردها نقش مؤثر خودشان را نشان دهند و از طریق آن ارتباط بهتری را برقرار کنند.»


وی افزود: «حضور روابط عمومی ها در نمایشگاه مطبوعات بسیار کمرنگ است. شورای اطلاع رسانی دولت در این راستا می توانست آنها را در قالب یک محل جمع کند تا حضور مؤثرتر و واضح تری داشته باشند.»


مدیر روابط عمومی شرکت پتروپارس عنوان کرد:«به نظر من در حال حاضر روابط عمومی و رسانه ها دو جزء تفکیک ناپذیر شدند و به یکدیگر نیاز دارند. من این روند را رو به رشد و بهتر از گذشته می دانم. روابط عمومی و رسانه ها باید یک ارتباط خوب دوسویه با حفظ استقلال یکدیگر برقرار کنند.»


 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد