شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مدير روابط عمومي و مسئول پي گيري پروژه هاي شركت پتروپارس در حاشيه بازديد ازغرفه شارا در بيستمين نمايشگاه مطبوعات در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار شارا اظهار داشت: « اولين راهكار براي فعال شدن روابط عمومي ها حضور آنها در نمايشگاه مطبوعات است. روابط عمومي ها بايد بستري فراهم كنند تا رسانه ها را متعاقد سازند كه ركن اصلي نمايشگاه مطبوعات روابط عمومي ها هستند.»
سيد هادي ميرباقري تصريح كرد: «اگر روابط عمومي ها بتوانند در نمايشگاه مطبوعات حضور يابند، مي توانند با ارايه دستاوردها نقش مؤثر خودشان را نشان دهند و از طريق آن ارتباط بهتري را برقرار كنند.»
وي افزود: «حضور روابط عمومي ها در نمايشگاه مطبوعات بسيار كمرنگ است. شوراي اطلاع رساني دولت در اين راستا مي توانست آنها را در قالب يك محل جمع كند تا حضور مؤثرتر و واضح تري داشته باشند.»
مدير روابط عمومي شركت پتروپارس عنوان كرد:«به نظر من در حال حاضر روابط عمومي و رسانه ها دو جزء تفكيك ناپذير شدند و به يكديگر نياز دارند. من اين روند را رو به رشد و بهتر از گذشته مي دانم. روابط عمومي و رسانه ها بايد يك ارتباط خوب دوسويه با حفظ استقلال يكديگر برقرار كنند.»