![](http://www.shara.ir/media/image/1/DSC_6901.JPG)
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی و مسئول پی گیری پروژه های شرکت پتروپارس در حاشیه بازدید ازغرفه شارا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شارا اظهار داشت: « اولین راهکار برای فعال شدن روابط عمومی ها حضور آنها در نمایشگاه مطبوعات است. روابط عمومی ها باید بستری فراهم کنند تا رسانه ها را متعاقد سازند که رکن اصلی نمایشگاه مطبوعات روابط عمومی ها هستند.»
سید هادی میرباقری تصریح کرد: «اگر روابط عمومی ها بتوانند در نمایشگاه مطبوعات حضور یابند، می توانند با ارایه دستاوردها نقش مؤثر خودشان را نشان دهند و از طریق آن ارتباط بهتری را برقرار کنند.»
وی افزود: «حضور روابط عمومی ها در نمایشگاه مطبوعات بسیار کمرنگ است. شورای اطلاع رسانی دولت در این راستا می توانست آنها را در قالب یک محل جمع کند تا حضور مؤثرتر و واضح تری داشته باشند.»
مدیر روابط عمومی شرکت پتروپارس عنوان کرد:«به نظر من در حال حاضر روابط عمومی و رسانه ها دو جزء تفکیک ناپذیر شدند و به یکدیگر نیاز دارند. من این روند را رو به رشد و بهتر از گذشته می دانم. روابط عمومی و رسانه ها باید یک ارتباط خوب دوسویه با حفظ استقلال یکدیگر برقرار کنند.»
|