درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12417صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 13 مرداد 1393 - 18:18
آینده صنعت روابط عمومی درباره محتوای پاسخگو است
جوانا اوستیوزن، مدیر جدید روابط عمومی ملی اوگیلوی - وی معتقد است که آینده صنعت روابط عمومی درباره محتوای پاسخگو است. وی می گوید: «آینده صنعت ما محتوا و سرعت است. ما توانایی عمیقی درون سازمان خودمان داریم که می توانیم آن را در ابعاد و مقیاس های مختلف به مشتریان ارائه دهیم. ما شاهد بهره مندی مشتریان به میزان قابل قبولی هستیم.»
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لوئیز مارشلند- جوانا اوستیوزن، مدیر جدید روابط عمومی ملی اوگیلوی و مادر می گوید: آینده ارتباطات محتوا و سرعت است.


اوستیوزن بخش ملی روابط عمومی اوگیلوی را در اوایل ماه جاری به افریقای جنوبی پیشنهاد داده است. وی پیش تر رئیس روابط عمومی اوگیلوی در ژوهانسبورگ بود و فعالیت خودش را در اوبی مکواستسین در شرکت اوگیلوی و مادر افریقای جنوبی با عنوان مدیر عامل ادامه می دهد.


او همچنین توضیح داد که «به عنوان یک رهبر با تجربه و موثر، از تحول و تغییر روابط عمومی کلاسیک حمایت کرده است و مشاوره شهرت با استفاده از ابزار رسانه اجتماعی و روش های آن و یک محتوای پویا و پاسخگو ارائه می دهد.»


اوستیوزن همچنین بخش اس ای را در شرکت اوگیلوی و مادر راه اندازی کرده است که به ایجاد نظم روابط عمومی در اوگیلوی و مادر افریقای جنوبی منجر شده است. افریقای جنوبی یکی از کشورهای پیشرو در زمینه شهرت و آژانس های ارتباطات است که هنوز هم نقش فعالی برای تمام مشتریان در کسب و کارها بازی می کند.


موکواستسین اشاره کرد: « اوستیوزن یکی از عالی ترین دارایی های شرکت ما، مشتریان ما و صنعت روابط عمومی می باشد. دیدگاه او از آنچه آینده شهرت شرکت می تواند ارائه بدهد، الهام بخش است.»
اوستیوزن می گوید: «روابط عمومی به طور کل درباره شهرت در ارتباطات است که این روزها به شدت در آن ادغام شده است.»


وی می افزاید: «توانایی ما برای تاثیر بر ادراک بزرگترین سهم را برای برندها دارد. برندها این را بیشتر و جدی تر از همیشه نیاز دارد.»


وی معتقد است که آینده صنعت روابط عمومی درباره محتوای پاسخگو است.


وی می گوید: «آینده صنعت ما محتوا و سرعت است. ما توانایی عمیقی درون سازمان خودمان داریم که می توانیم آن را در ابعاد و مقیاس های مختلف به مشتریان ارائه دهیم. ما شاهد بهره مندی مشتریان به میزان قابل قبولی هستیم.»


دیدگاه اوستیوزن این است که به گونه ای از منظر اجتماعی و دیجیتال پیشرو باشند که روابط عمومی اوگیلوی در افریقای جنوبی و اهداف آن با چشم اندازی نوآورانه روابط عمومی ادامه یابد. کارول گالاریلی، مدیر روابط عمومی کیپ تاون، به اداره این دفتر در شهر کیپ تاون ادامه می دهد.


منبع: http://www.bizcommunity.com/Article/196/18/116512.html
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد