شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لوئیز مارشلند- جوانا اوستیوزن، مدیر جدید روابط عمومی ملی اوگیلوی و مادر می گوید: آینده ارتباطات محتوا و سرعت است.
اوستیوزن بخش ملی روابط عمومی اوگیلوی را در اوایل ماه جاری به افریقای جنوبی پیشنهاد داده است. وی پیش تر رئیس روابط عمومی اوگیلوی در ژوهانسبورگ بود و فعالیت خودش را در اوبی مکواستسین در شرکت اوگیلوی و مادر افریقای جنوبی با عنوان مدیر عامل ادامه می دهد.
او همچنین توضیح داد که «به عنوان یک رهبر با تجربه و موثر، از تحول و تغییر روابط عمومی کلاسیک حمایت کرده است و مشاوره شهرت با استفاده از ابزار رسانه اجتماعی و روش های آن و یک محتوای پویا و پاسخگو ارائه می دهد.»
اوستیوزن همچنین بخش اس ای را در شرکت اوگیلوی و مادر راه اندازی کرده است که به ایجاد نظم روابط عمومی در اوگیلوی و مادر افریقای جنوبی منجر شده است. افریقای جنوبی یکی از کشورهای پیشرو در زمینه شهرت و آژانس های ارتباطات است که هنوز هم نقش فعالی برای تمام مشتریان در کسب و کارها بازی می کند.
موکواستسین اشاره کرد: « اوستیوزن یکی از عالی ترین دارایی های شرکت ما، مشتریان ما و صنعت روابط عمومی می باشد. دیدگاه او از آنچه آینده شهرت شرکت می تواند ارائه بدهد، الهام بخش است.»
اوستیوزن می گوید: «روابط عمومی به طور کل درباره شهرت در ارتباطات است که این روزها به شدت در آن ادغام شده است.»
وی می افزاید: «توانایی ما برای تاثیر بر ادراک بزرگترین سهم را برای برندها دارد. برندها این را بیشتر و جدی تر از همیشه نیاز دارد.»
وی معتقد است که آینده صنعت روابط عمومی درباره محتوای پاسخگو است.
وی می گوید: «آینده صنعت ما محتوا و سرعت است. ما توانایی عمیقی درون سازمان خودمان داریم که می توانیم آن را در ابعاد و مقیاس های مختلف به مشتریان ارائه دهیم. ما شاهد بهره مندی مشتریان به میزان قابل قبولی هستیم.»
دیدگاه اوستیوزن این است که به گونه ای از منظر اجتماعی و دیجیتال پیشرو باشند که روابط عمومی اوگیلوی در افریقای جنوبی و اهداف آن با چشم اندازی نوآورانه روابط عمومی ادامه یابد. کارول گالاریلی، مدیر روابط عمومی کیپ تاون، به اداره این دفتر در شهر کیپ تاون ادامه می دهد.
منبع: http://www.bizcommunity.com/Article/196/18/116512.html
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|