درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11785صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 11 تیر 1393 - 16:27
سئو پی آر مرهم به ریختگی الگوریتم های گوگل
مطمئنا تولید محتوای خوب که بر اساس قواعد سئو پی آر صورت گیرد برای ارتباطگران به منظور کسب آگاهی از برند از طریق گوگل بسیار ضروری است. اما تفاوت های ظریفی در شکل دادن محتوا وجود دارد که باعث می شو که محتوا برای الگوریتم گوگل و کسب رتبه بالاتر تولید شود زیرا چنانچه این کار را انجام ندهید برند شما نمی تواند رتبه خوبی را در گوگل کسب کند و در نتیجه به اهداف تان نمی رسید.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نویسنده: متیو شوارتز، مترجم: عادل میرشاهی (مدرس روابط عمومی اینترنتی)- مطمئنا تولید محتوای خوب که بر اساس قواعد سئو پی آر صورت گیرد برای ارتباطگران به منظور کسب آگاهی از برند از طریق گوگل بسیار ضروری است. اما تفاوت های ظریفی در شکل دادن محتوا وجود دارد که باعث می شو که محتوا برای الگوریتم گوگل و کسب رتبه بالاتر تولید شود زیرا چنانچه این کار را انجام ندهید برند شما نمی تواند رتبه خوبی را در گوگل کسب کند و در نتیجه به اهداف تان نمی رسید.


جرمی روزنبرگ، مدیر عامل ارشد و رئیس دیجیتال در آلیسون و شرکاء این موارد و مسائل مربوط به سئو را که بایستی در تولید محتوا رعایت شود تا بتواند برای گوگل کشش ایجاد کند در سالن اجتماعات دانشگاه ییل شهر نیویورک که به وسیله پی آر نیوز ترتیب داده شده بود بیان کرد.
در این یادداشت روزنبرگ برخی عناوین مرتبط با گوگل را که در کنفرانس شرح داده شدند را توضیح می دهد.


 بهترین راه برای کسب اطمینان از اینکه محتوا نتیجه خوبی در گوگل می گیرد چیست؟
جرمی روزنبرگ: فاکتورهای زیادی برای کمک به کسب اطمینان از جستجوی گوگل وجود دارد. اینکه یک استراتژی برای پخش محتوا به منظور رسیدن به مخاطب داشته باشید فراتر از انتشار در بستر خودتان به شما کمک می کند. در عین حالانتشار در وبلاگ یا وبسایت اولویت اول را دارد و اغلب بیشترین زمان را می برد و گاهی چالشی به شمار می رود. مهم است برای دریافت انتشار از یک استراتژی تبعیت کنید و این استراتژی به این منظور به کار می رود که بتوانید از نشریات معتبر آنلاین لینک بگیرید. این نشریات می تواند شامل رسانه های سنتی اثرگذار، وبلاگ نویسان و اثرگذاران در رسانه های اجتماعی را شامل شود.


 در تولید محتوای سئو پی آر چه موردی وجود دارد که متخصصان روابط عمومی باید به شدت از آن پرهیز کنند؟
روزنبرگ: طراحی محتوا باید به گونه ای صورت گیرید که محتوایی تولید شود با قابلیت دریافت لینک و این مساله می تواند چالش های زیادی داشته باشد و در عین حال برای گوگل ایده آل به حساب می آید. مطمئن باشید که دستورالعمل کپی رایت را به درستی تبعیت کنید و این مساله به ویژه در زمانی که می خواهید محتوایی را تولید کنید یا آن را از طریق بسترهای اجتماعی به اشتراک بگذارید اهمیت دارد. برخی مشتریان ممکن است نظارت قانونی کمی بر تولید محتوای خود داشته باشند، اما شما هنوز هم باید از توصیه هایی که در قوانین آمده است تبعیت کنید. استفاده از عکس هایی که صاحب اثر آن مشخص و تاییدیه پخش آن داده شده است بسیار مهم می باشد چراکه این گونه موارد توسط گوگل به راحتی قابل ردگیری است.


 رویکردهای جدید برای تولید گزارش های خبری که برای گوگل جذابیت ایجاد می کنند و در شرایط به هم ریختگی الگوریتم ها می توانند شرایط را به نفع روابط عمومی بگردانند چیست؟
روزنبرگ: برش خوردن از طریق الگوریتم های گوگل تقریبا توسط تمام مشتریان و برندها تجربه می شود. نهایتا محتوای خودتان را تنها برای سئو و با کلمات کلیدی آن بهینه سازی نکنید و سعی کنید که بافت موضوع تان با کلمات کلیدی همخوان باشد و موضوعاتی را انتخاب کنید که مورد نیاز خوانندگان و مخاطبان باشد. در حالیکه این ممکن است موارد ویژه ای را در شرایط خاص تقویت کند، اثرات بلند مدت نیز بر روی مشتریان برند شما برای ارزش آفرینی دارد و ممکن است به سختی بتوان آن آثار را زدود.


منبع: ttp://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/06/17/how-to-cut-through-the-clutter-on-google-and-gain-traction/?hq_e=el&hq_m=2902116&hq_l=14&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد