درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 16:23   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37892صفحه نخست » جمعه، 23 فروردین 1398 - 10:33
نشست سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی برگزار شد
نشست سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی برگزار و در خلال آن رئیس و نائب‌رئیس کارگروه سواد رسانه‌ای انتخاب شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی برگزار و در خلال آن رئیس و نائب‌رئیس کارگروه سواد رسانه‌ای انتخاب شدند.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری مهر، نشست سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی با حضور مدیرعامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران و اعضای کارگروه مذکور به میزبانی بانک سرمایه برگزار شد.
 
 در این نشست که با حضور مدیران روابط عمومی برخی بانک‌های کشور، رئیس کارگروه وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون فرهنگی مناطق آزاد کشور، سردبیران برخی خبرگزاری‌های اقتصادی و مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران تشکیل شد، بر ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای مدیران اقتصادی کشور، خبرنگاران حوزه اقتصاد و عموم مردم تاکید شد.
 
 محمد صادق افراسیابی مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران در این نشست از برنامه مشترک انجمن سواد رسانه‌ای ایران، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت و بانک رسالت برای افزایش سواد رسانه‌ای اقتصادی عموم مردم خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های انجمن سواد رسانه‌ای ایران، افزایش سواد مالی عموم اعضای جامعه با همکاری رسانه‌های جمعی است.
 
 همچنین ناهید مونسان مدیر روابط عمومی بانک سرمایه و دبیر کارگروه سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی انجمن سواد رسانه‌ای ایران درباره اهداف تشکیل کارگروه سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی گفت: افزایش سواد رسانه‌ای اقتصادی عموم مردم با هدف مصونیت‌بخشی به جامعه در برابر شایعات و اخبار مدیریت‌شده از سوی اتاق‌های فکر عملیات روانی در حوزه اقتصادی، افزایش توان مخاطب برای تجزیه و تحلیل تبلیغات تجاری، افزایش سواد رسانه‌ای مسئولین برای ارتباط سالم، مفید و موثر از طریق رسانه‌های جمعی با عموم مردم، افزایش سواد رسانه‌ای اصحاب رسانه برای بالا بردن قدرت دروازه‌بانی ایشان در حوزه خبر و پیام‌های اقتصادی و آسیب‌شناسی برند ایرانی در سطح جهان و ارائه راهکار برای افزایش جایگاه برند ایرانی در سطح جهان از جمله اهداف تشکیل کارگروه سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی است.
 
 وی افزود: گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی با همکاری رسانه‌های جمعی، شبکه‌سازی فعالان حوزه سواد رسانه‌ای و اقتصاد با هدف هم‌افزایی و همکاری شبکه‌ای، شناسایی و حمایت معنوی از پژوهش‌های راهبردی در حوزه سواد رسانه‌ای و اقتصاد و برنامه‌ریزی برای آموزش مخاطبین هدف در حوزه سواد رسانه‌ای و اقتصاد از دیگر اهداف تشکیل کارگروه مذکور است.
 
 در ادامه این نشست برای تعیین رئیس کارگروه سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی انجمن سواد رسانه‌ای ایران رای گیری شد که محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق مناطق آزاد کشور با رای اکثریت به عنوان رئیس کارگروه و غلامرضا کاظمی دینان رئیس سابق انجمن روابط عمومی ایران و مشاور رئیس کل بانک مرکزی به عنوان نایب رئیس کارگروه انتخاب شدند.
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد