درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 02:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
  اضطراب اطلاعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27497صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 13 دی 1395 - 20:51
کتاب پنج گفتار مدیریت محتوا منتشر می شود
به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، در این کتاب، نگاهی به راهبرد محتوا و محتوای روابط عمومی و خوانندگان متوجّه خواهند شد چه زمانی و در چه مکانی راهبرد مذکور را به کار ببرند، و این که چگونه الگوی راهبرد محتوا را تدوین و اجرایی نمایند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب پنج گفتار مدیریت محتوا تالیف دکتر حسن ربیعی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، در این کتاب، نگاهی به راهبرد محتوا و محتوای روابط عمومی و خوانندگان متوجه خواهند شد چه زمانی و در چه مکانی راهبرد مذکور را به کار ببرند، و این که چگونه الگوی راهبرد محتوا را تدوین و اجرایی نمایند.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: "محتوا" همه جا وجود دارد. عبارت از آگهی‌ها و نسخۀ مقالات طولانی‌تر، تصاویر و ویدیوها و داستان‌ها است. اما امتیاز این همه چیست؟ بستگی به راهبرد محتوا دارد. راهبرد محتوا برای محتوایی ارزشمند و هدفمند برنامه‌ریزی می‌کند.

اگر محتوا شاه باشد، راهبرد محتوا سیاست‌گذار پشت پرده است. راهبرد محتوا عبارت از فرایندی است که تضمین می‌کند محتوا انتشار یابد، ویراستاری شود، دوباره منتشر شود، باهدف جدیدی انطباق یابد، و در زمان مناسب بایگانی شود. همچنین فرایندی است که از پیش برای محتوایی برنامه‌ریزی می‌کند که باید در چند جا، گاهی در اوقات معین، به نمایش در آید، به نحوی که بعضی از مخاطبان بتوانند اطلاعات را شخصی نمایند.

کلید کار این است که مخاطبان خود را بشناسیم، و بیم‌ها و امیدها، نیازها و رؤیاهای آنها پی ببریم. باید آنها را بشناسیم تا بتوانیم آنچه را که می‌خواهند به آنها بدهیم. اگر به اندازۀ کافی آنچه را که مخاطبان می‌‌خواهند به آنها بدهیم، آنچه را که نیاز داریم به دست خواهیم آورد.

کتاب « پنج گفتار مدیریت محتوا » در 120 صفحه و پنج گفتار توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در زمستان 1395 و باقیمت شانزده هزار تومان منتشر می شود.


علاقمندان می توانند برای خرید و تهیه کتاب با شماره تلفن های 7-88617576 (021) تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد