درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 00:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27497صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 12 دی 1395 - 09:27
کتاب پنج گفتار مدیریت محتوا منتشر می شود
به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، در این کتاب، نگاهی به راهبرد محتوا و محتوای روابط عمومی و خوانندگان متوجّه خواهند شد چه زمانی و در چه مکانی راهبرد مذکور را به کار ببرند، و این که چگونه الگوی راهبرد محتوا را تدوین و اجرایی نمایند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب پنج گفتار مدیریت محتوا تالیف دکتر حسن ربیعی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، در این کتاب، نگاهی به راهبرد محتوا و محتوای روابط عمومی و خوانندگان متوجه خواهند شد چه زمانی و در چه مکانی راهبرد مذکور را به کار ببرند، و این که چگونه الگوی راهبرد محتوا را تدوین و اجرایی نمایند.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: "محتوا" همه جا وجود دارد. عبارت از آگهی‌ها و نسخۀ مقالات طولانی‌تر، تصاویر و ویدیوها و داستان‌ها است. اما امتیاز این همه چیست؟ بستگی به راهبرد محتوا دارد. راهبرد محتوا برای محتوایی ارزشمند و هدفمند برنامه‌ریزی می‌کند.

اگر محتوا شاه باشد، راهبرد محتوا سیاست‌گذار پشت پرده است. راهبرد محتوا عبارت از فرایندی است که تضمین می‌کند محتوا انتشار یابد، ویراستاری شود، دوباره منتشر شود، باهدف جدیدی انطباق یابد، و در زمان مناسب بایگانی شود. همچنین فرایندی است که از پیش برای محتوایی برنامه‌ریزی می‌کند که باید در چند جا، گاهی در اوقات معین، به نمایش در آید، به نحوی که بعضی از مخاطبان بتوانند اطلاعات را شخصی نمایند.

کلید کار این است که مخاطبان خود را بشناسیم، و بیم‌ها و امیدها، نیازها و رؤیاهای آنها پی ببریم. باید آنها را بشناسیم تا بتوانیم آنچه را که می‌خواهند به آنها بدهیم. اگر به اندازۀ کافی آنچه را که مخاطبان می‌‌خواهند به آنها بدهیم، آنچه را که نیاز داریم به دست خواهیم آورد.

کتاب « پنج گفتار مدیریت محتوا » در 120 صفحه و پنج گفتار توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در زمستان 1395 و باقیمت شانزده هزار تومان منتشر می شود.


علاقمندان می توانند برای خرید و تهیه کتاب با شماره تلفن های 7-88617576 (021) تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد