شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كتاب پنج گفتار مديريت محتوا تاليف دكتر حسن ربيعي توسط انتشارات كارگزار روابط عمومي منتشر مي شود.
به گزارش روابط عمومي انتشارات كارگزار روابط عمومي، در اين كتاب، نگاهي به راهبرد محتوا و محتواي روابط عمومي و خوانندگان متوجه خواهند شد چه زماني و در چه مكاني راهبرد مذكور را به كار ببرند، و اين كه چگونه الگوي راهبرد محتوا را تدوين و اجرايي نمايند.
در بخشي از مقدمه اين كتاب آمده است: "محتوا" همه جا وجود دارد. عبارت از آگهيها و نسخۀ مقالات طولانيتر، تصاوير و ويديوها و داستانها است. اما امتياز اين همه چيست؟ بستگي به راهبرد محتوا دارد. راهبرد محتوا براي محتوايي ارزشمند و هدفمند برنامهريزي ميكند.
اگر محتوا شاه باشد، راهبرد محتوا سياستگذار پشت پرده است. راهبرد محتوا عبارت از فرايندي است كه تضمين ميكند محتوا انتشار يابد، ويراستاري شود، دوباره منتشر شود، باهدف جديدي انطباق يابد، و در زمان مناسب بايگاني شود. همچنين فرايندي است كه از پيش براي محتوايي برنامهريزي ميكند كه بايد در چند جا، گاهي در اوقات معين، به نمايش در آيد، به نحوي كه بعضي از مخاطبان بتوانند اطلاعات را شخصي نمايند.
كليد كار اين است كه مخاطبان خود را بشناسيم، و بيمها و اميدها، نيازها و رؤياهاي آنها پي ببريم. بايد آنها را بشناسيم تا بتوانيم آنچه را كه ميخواهند به آنها بدهيم. اگر به اندازۀ كافي آنچه را كه مخاطبان ميخواهند به آنها بدهيم، آنچه را كه نياز داريم به دست خواهيم آورد.
كتاب « پنج گفتار مديريت محتوا » در 120 صفحه و پنج گفتار توسط انتشارات كارگزار روابط عمومي در زمستان 1395 و باقيمت شانزده هزار تومان منتشر مي شود.
علاقمندان مي توانند براي خريد و تهيه كتاب با شماره تلفن هاي 7-88617576 (021) تماس حاصل نمايند.