درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 22:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26641صفحه نخست » شنبه، 15 آبان 1395 - 11:18
تولید محتوا
آیا می دانستید خیلی از مردم وقتی لغت محتوا و بازاریابی محتوا را می شنوند بلافاصله به محتوای دیجیتال فکر می کنند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آیا می دانستید خیلی از مردم وقتی لغت محتوا و بازاریابی محتوا را می شنوند بلافاصله به محتوای دیجیتال فکر می کنند؟ اما محتوای دیجیتال اگرچه یکی از شکل های روبه رشد محتوا در دنیای امروز محسوب می شود، با این حال تنها یکی از انواع محتواهاست. اگر شما یک نویسنده هستید و کتاب منتشر می کنید، باز هم تولیدکننده محتوا هستید. اگر شب هنگام اوقات فراغت خود را با ارسال پیام و پیامک از طریق نرم افزارهای مختلف می گذرانید، تولیدکننده محتوا هستید.

اگر معلمی هستید که در کلاس درس می دهید، تولیدکننده محتوا هستید. اگر مدیر تضمین کیفیت یک شرکت هستید و دستورالعمل ها و فرآیندها را تنظیم و منتشر می کنید، تولیدکننده محتوا هستید. اگر داستان های اخلاقی و مذهبی برای مردم تعریف و تلاش می کنید آنها را به زندگی بهتر هدایت کنید، تولیدکننده محتوا هستید. اگر فیلم می سازید تولیدکننده محتوا هستید. حتی کسی که قبض تلفن همراه چاپ می کند یا فاکتور فروش یک فست فود را صادر می کند، در حال تولید محتواست.

البته برخی شغل ها به طور مستقیم تولیدکننده محتوا هستند و به بازاریابی محتوا فکر می کنند و برخی دیگر تولید محتوا را به عنوان فرآیندی جانبی در کار خود تعریف می کنند. قاعدتا یک جایگاه اختصاصی بنزین، تولیدکننده محتوا به نظر نمی رسد.

اما اگر برگه ای به رانندگان بدهد که روی آن فهرستی ده گانه از مواردی که مصرف سوخت خودرو را افزایش می دهد نوشته شده باشد، به یک تولیدکننده محتوا تبدیل شده و احتمالا به بازاریابی محتوا هم فکر می کند. بنابراین بازاریابی محتوا را باید به عنوان زیرمجموعه ای از حوزه بازاریابی در نظر گرفت تا حوزه تکنولوژی دیجیتال.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد