درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 19:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21031صفحه نخست » چهارشنبه، 30 دی 1394 - 07:16
آگهی امروز: اهمیت آب
سوار بر ابرها از گوشه و کنار زمین؛ در تصویر اسبی می‌دود. صدای زنی روی تصاویری سیاه و سفید شنیده می‌شود.
  

آگهی امروز: اهمیت آب

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سوار بر ابرها از گوشه و کنار زمین؛ در تصویر اسبی می‌دود. صدای زنی روی تصاویری سیاه و سفید شنیده می‌شود. از آن‌سو آب نیز در زمین‌های خشک به جریان می‌افتد. نریشن ادامه می‌یابد. تنها. . .با زمان پدید آمد تا به جهان شکل دهد. آب‌ را می‌بینیم که بر دل صخره‌ها و دشت و صحرا می‌خورد. همه جا هست تا گیاهان را برویاند و به دنبال راهی برای سرشار شدن می‌گردد. زن ادامه می‌دهد:  پوست من می‌تونه به نرمی هوا باشه یا به سختی سنگ. روح من خالص است و هیچ مقصدی برای من دست نیافتنی نیست. من منبع زندگی هستم؛ آب. اسب درون آب می‌افتد و سپس دوباره بر می‌خیزد و در جست‌وجوی آب می‌دود.

این صدای آب است که در تصویر شنیده می‌شود. ایده‌پردازان برای بیان کردن ارزش حیاتی آب، آب را یک کاراکتر دیده‌اند. اثری از هشدار نسبت به منبع آب نیست. هر چه هست نشان دادن زیبایی و قدرت و جاذبه آب است تا از این طریق بتوان به ارزش و اهمیت آن پی برد. ایده‌پردازان به هیچ وجه منفی‌نگر نیستند. آنها در دیدگاهشان متوجه نقاط خشک زمین نبوده‌اند. آنها نگاهشان به آب و جاذبه‌اش است.

به نرمش و خروشش. به خالص بودنش. به زیبایی‌اش و بی‌انتهایی‌اش. چرا که تا ابری هست در آسمان آب هم هست.استراتژی برند در جهت نشان دادن قدرت و بی‌انتهایی و زیبایی آب است و در واقع یک تیزر در جهت ستایش منبع اصلی زندگی. آب، مایه حیات، تصاویر سیاه و سفید، دوربین سیال، تصاویری با عمق میدان وضوح زیاد با نماهایی از کوه و دشت و صحرا و دشت که اسبی در آن می‌دود. در جست‌وجوی آب.

و آب همراهی‌اش می‌کند و از هر مسیری چه خشک و چه یخ او را می‌گذراند. گاهی در یخ فرومی‌رود اما با همان نیروی آب برمی‌خیزد و گاه در دل صحرای خشک آب زیر پایش جریان پیدا می‌کند. نیروی آب اسب را به پیش می‌راند. استراتژی برند نمادپردازانه است. اسب نماد هر عنصر زنده‌ای که در جست‌وجوی آب برای بقاست، زن خود نماد آب است و این هر دو در کنار هم و به دنبال هم قرار است ارزش آب را بیان کند.

آب که به زندگی جان می‌دهد. آب از ابتدای زمین بوده و هنوز هم هست و تمام نشدنی است.زیبایی‌اش به همین است. آماده است که به همراه زمان زمین را شکل دهد و شکل می‌دهد.تیزر به لحاظ تأثیر‌گذاری بر مخاطب بسیار موفق‌تر از همه تیزرهای خشکسالی و آب اثر می‌کند. تیزر بیش از آنکه مخاطب را از نبود آب بهراساند از زیبایی و همراهی‌اش همچون معشوقی صحبت می‌کند.

در واقع استراتژی نشان دادن اهمیت و ارزش آب است و نه نگاهی خودخواهانه به پدیده‌ای که اگر تمام شود ما نیز نیستیم. ایده‌پردازان آب را هم چون هنر آفرینش می‌ستایند و مخاطب را دعوت می‌کنند به دانستن ارزش آب. تیزر که محتوای آموزشی دارد می‌خواهد بیش از هر چیز به ستایش نیروی اصلی حیات بپردازد بی‌واهمه‌ای برای از دست دادن آن.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد