درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 05:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16664صفحه نخست » روز روابط عمومیسه شنبه، 22 اردیبهشت 1394 - 10:31
پیام مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت روز روابط عمومی/ توسعه در گرو روشنگری روابط عمومی
توسعه در گرو روشنگری روابط عمومی
پیام مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت روز روابط عمومی - نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز «ارتباطات و روابط عمومی» در تقویم ایران، بیانگر اهمیت و نقش کلیدی روابط عمومی ها در جهان امروز است و البته فرصت ارزشمندی فراهم می کند تا بار دیگر یادآورشویم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو سازوکارهایی چون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها با آگاهی به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که انجام این مهم به عهده روابط عمومی است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیام کامل دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت روز روابط عمومی:
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز «ارتباطات و روابط عمومی» در تقویم ایران، بیانگر اهمیت و نقش کلیدی روابط عمومی ها در جهان امروز است و البته فرصت ارزشمندی فراهم می کند تا بار دیگر یادآورشویم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو سازوکارهایی چون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها با آگاهی به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که انجام این مهم به عهده روابط عمومی است.


بی شک مدیران و کارشناسان روابط عمومی می توانند با اطلاع یابی، اطلاع رسانی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبان در نظام بانکی کشور، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری نمایند.


تفاهم اجتماعی از جمله مفاهیم نوینی است که امروزه از عوامل تاثیرگذار در توسعه جوامع انسانی محسوب شده و پدید آوردن آن به مثابه سرمایه‌ای ارزشمند تلقی می‌شود. در این میان روابط عمومی است که می‌تواند با زمینه سازی برای ایجاد تفاهم میان سازمان‌ها و مخاطبان نقش کلیدی خود را در دو وجه درونی و بیرونی ایفاء نماید؛ از سویی وظیفه دارد آینه تمام نمای انتظارات و مطالبات برحق مردم، از نظام بانکی باشد که برای خدمت به آن‌ها، تکوین و سازمان یافته اند و از سوی دیگر با بازبینی هوشمندانه و علمی راه های طی شده و کارهای صورت گرفته، از طرق علمی و کارشناسی به انعکاس فعالیت های انجام شده و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که در خور شأن و منزلت نظام بانکی کشور و همچنین مخاطبان و مراجعان آن باشد، اقدام نماید.


انتقال دیدگاه ها،سیاست ها و عملکرد ها میان آحاد یک جامعه و کم کردن فاصله ی بین پیام ها و برداشت های مربوط به آن ها،اصلی ترین وظیفه ی روابط عمومی هاست و این نیازمند درک متقابل فرستنده پیام،واسط پیام و گیرنده نهایی پیام است.


انتظار می رود مفاهیم بانکداری اسلامی(بدون ربا) به عنوان پیام و رسالت اصلی موسسات پولی و بانکی توسط فعالان عرصه ی روابط عمومی به بهترین نحوآگاهی رسانی شود بنابراین روابط عمومی بانکها و سایر موسسات پولی و بانکی برای ایفای این رسالت خطیر باید مفاهیم مربوط را فراگیرند.


ایجاد تعامل دو سویه بین مخاطبان و نظام بانکی کشور به ویژه در سال جاری که به نام « دولت و ملت ،همدلی و همزبانی » نامگذاری شده اهمیتی دوچندان می یابد و اینجانب با اغتنام فرصت، ضمن گرامیداشت «روز ارتباطات و روابط عمومی » و تبریک به همکاران تلاشگر در عرصه اطلاع رسانی، امیدوارم در سال جاری شاهد توسعه و تحول در عرصه اطلاع رسانی باشیم.


توفیق روزافزون همه عزیزان و تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی به خصوص روابط عمومی های صدوق و خدوم حوزه بانکداری و نظام بانکی کشور را در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم.











 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد