درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:51   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16664صفحه نخست » روز روابط عمومیسه شنبه، 22 اردیبهشت 1394 - 11:07
پیام مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت روز روابط عمومی/ توسعه در گرو روشنگری روابط عمومی
توسعه در گرو روشنگری روابط عمومی
پیام مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت روز روابط عمومی - نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز «ارتباطات و روابط عمومی» در تقویم ایران، بیانگر اهمیت و نقش کلیدی روابط عمومی ها در جهان امروز است و البته فرصت ارزشمندی فراهم می کند تا بار دیگر یادآورشویم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو سازوکارهایی چون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها با آگاهی به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که انجام این مهم به عهده روابط عمومی است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیام کامل دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت روز روابط عمومی:
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز «ارتباطات و روابط عمومی» در تقویم ایران، بیانگر اهمیت و نقش کلیدی روابط عمومی ها در جهان امروز است و البته فرصت ارزشمندی فراهم می کند تا بار دیگر یادآورشویم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو سازوکارهایی چون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها با آگاهی به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که انجام این مهم به عهده روابط عمومی است.


بی شک مدیران و کارشناسان روابط عمومی می توانند با اطلاع یابی، اطلاع رسانی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبان در نظام بانکی کشور، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری نمایند.


تفاهم اجتماعی از جمله مفاهیم نوینی است که امروزه از عوامل تاثیرگذار در توسعه جوامع انسانی محسوب شده و پدید آوردن آن به مثابه سرمایه‌ای ارزشمند تلقی می‌شود. در این میان روابط عمومی است که می‌تواند با زمینه سازی برای ایجاد تفاهم میان سازمان‌ها و مخاطبان نقش کلیدی خود را در دو وجه درونی و بیرونی ایفاء نماید؛ از سویی وظیفه دارد آینه تمام نمای انتظارات و مطالبات برحق مردم، از نظام بانکی باشد که برای خدمت به آن‌ها، تکوین و سازمان یافته اند و از سوی دیگر با بازبینی هوشمندانه و علمی راه های طی شده و کارهای صورت گرفته، از طرق علمی و کارشناسی به انعکاس فعالیت های انجام شده و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که در خور شأن و منزلت نظام بانکی کشور و همچنین مخاطبان و مراجعان آن باشد، اقدام نماید.


انتقال دیدگاه ها،سیاست ها و عملکرد ها میان آحاد یک جامعه و کم کردن فاصله ی بین پیام ها و برداشت های مربوط به آن ها،اصلی ترین وظیفه ی روابط عمومی هاست و این نیازمند درک متقابل فرستنده پیام،واسط پیام و گیرنده نهایی پیام است.


انتظار می رود مفاهیم بانکداری اسلامی(بدون ربا) به عنوان پیام و رسالت اصلی موسسات پولی و بانکی توسط فعالان عرصه ی روابط عمومی به بهترین نحوآگاهی رسانی شود بنابراین روابط عمومی بانکها و سایر موسسات پولی و بانکی برای ایفای این رسالت خطیر باید مفاهیم مربوط را فراگیرند.


ایجاد تعامل دو سویه بین مخاطبان و نظام بانکی کشور به ویژه در سال جاری که به نام « دولت و ملت ،همدلی و همزبانی » نامگذاری شده اهمیتی دوچندان می یابد و اینجانب با اغتنام فرصت، ضمن گرامیداشت «روز ارتباطات و روابط عمومی » و تبریک به همکاران تلاشگر در عرصه اطلاع رسانی، امیدوارم در سال جاری شاهد توسعه و تحول در عرصه اطلاع رسانی باشیم.


توفیق روزافزون همه عزیزان و تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی به خصوص روابط عمومی های صدوق و خدوم حوزه بانکداری و نظام بانکی کشور را در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم.











 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد