درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 11:49   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15445صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 3 بهمن 1393 - 18:16
پنج تقلای محقق بازار
کیتلین استوارت، کورتزی آشلان بونل - چالش های مشترک زیادی هستند که محققان بازار در طول فرآیند جمع آوری داده با آن مواجه می شوند. ما این چالش ها را درک می کنیم، و به همین دلیل است که هدف ما در MarketResearch.com این است که به روابط با مشتریان خود به منظور آسان سازی آن کمک کنیم. تلاش و توانمند سازی شما در این است که بدانید، تنها نیستید. سایرین با تقلاهای مشابهی برخورد می کنند که شما نیز هر روزه با آنها روبرو می شوید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کیتلین استوارت، کورتزی آشلان بونل- فرآیند اجرای تحقیقات بازار همیشه آسان نیست، این در مورد شغل محقق بازار نیز صدق می کند. در این نوشتار به پنج عاملی که شما باید در دریافت داده توجه کنید، می پردازیم...


چالش های مشترک زیادی هستند که محققان بازار در طول فرآیند جمع آوری داده با آن مواجه می شوند. ما این چالش ها را درک می کنیم، و به همین دلیل است که هدف ما در MarketResearch.com این است که به روابط با مشتریان خود به منظور آسان سازی آن کمک کنیم. تلاش و توانمند سازی شما در این است که بدانید، تنها نیستید. سایرین با تقلاهای مشابهی برخورد می کنند که شما نیز هر روزه با آنها روبرو می شوید.


در این نوشتار 5 مورد از متداول ترین تقلاهایی که ما برای محققان بازار در طول کارشان مشاهده می کنیم را مورد مطالعه قرار می دهیم:


1. نداشتن دانش کافی
به طور معمول، پروژه های تحقیقات بازار بزرگ زمانی انجام می شوند که سازمان مشکل جدیدی را تشخیص می دهد که آنها نمی توانند آن را حل کنند. گردآوری اطلاعات جدید از طریق تحقیقات بازار به رهبران اجازه می دهد که تصمیمات کسب و کاری نیازمند دانش را اتخاذ کنند. چالشی که در این وضعیت ظهور می کند این نیست که دانش کافی داشته باشیم تا تصمیم گیزی مطمئنی انجام شود یا سایر وظایف به خوبی به ثمر بنشینند.


نه تنها در طول فرآیند تصمیم گیری، بلکه حتی در ابتدای فرآیند تحقیق، اشتباه در جمع آوری اطلاعات مورد نیاز می تواند آثار موج داری را در طول کل فرآیند ایجاد کند. اگر محقق فاقد اطلاعات کافی در طول مراحل اولیه باشد، گام های آتی در تحقیقات ابتدایی، مانند گروه های متمرکز، پرسشگران، و مشاهده، می توانند تمام نتایج را وارونه نشان دهند.


داشتن رابطه با شریک پژوهش، از قبیل متخصصان تحقیق در MarketResarch.com، می توانند به شما این اطمینان را بدهند که شما اطلاعات گسترده تری را در آغاز پروژه داشته باشید. این متخصصان همچنین می توانند به شما برای یافتن اطلاعات مازاد در طول راه کمک کنند.


2. نمی توانید اطلاعات صحیح را پیدا کنید
اینکه قادر نیستید اطلاعات صحیح را پیدا کنید منجر به بسیاری از مسائل مختلف می شود. اگر هیچ منبع ثانویه ای برای استفاده نیست، بسیاری از محققان به سوی تحقیقات اولیه روی می آورند که می تواند زمان زیادی را مصرف کند و گران تمام شود. محققان می توانند با کسب اطلاعات از منابع متفاوت ثانویه یا که در دسترس هستند، نیاز اطلاعاتی خودشان را برطرف کنند.


راه کارهای تحقیقات بازار، از قبیل گزارش های کامل در مرکز دانش MarketResearch.com وجود دارد که بسیار عمیق هستند و شامل سه راهی می شوند که محققان می توانند به سرعت اطلاعات صحیح را به موقع و کاملا آگاهانه گردآوری کنند.


3. نمی توانید مجموعه پکیج را پیش از خرید ببینید
یکی از چالش هایی که بسیاری از محققان بازار با آن مواجه هستند استفاده همزمان از گزارش های تحقیقات بازاری است که بیشتر اوقات این قابلیت برای آن وجود ندارد که تا زمان خرید محتوای کامل آن مشاهده شود. این بدین معنا است که شما گزارش تحقیقی را می خرید که اطلاعات دقیقی برای بخشی از کسب و کار که شما به آن نیاز دارید، در آن وجود ندارد. یک راه آسان برای مبارزه با این مساله استفاده از متخصصانی است که می توانند با گزارش های ویژه به شما کمک کنند.


4. نیازمند تحقیق سریع هستید
وقتی برای حل مشکلات کسب و کار به سرعت عمل می کنید، بسیاری از اوقات زمان کافی را برای خواندن تمام گزارش ندارید یا نمی توانید برداشت کاملی از اطلاعاتی که روبرویتان است داشته باشید. به منظور دریافت سریع پاسخ، اگر بتوانید تیم تحقیقات بازار خوبی داشته باشید که بتوانند منابع را واکاوی کنند و اطلاعات صحیح را که برای پروژه شما مفید است استخراج نمایند، بسیار مفید خواهد بود. داشتن ابزارهای صحیح و تیم صحیح می تواند به ساخت و اجرای پروژه های تحقیقاتی کمک کند- به ویژه وقتی که زمانی برای بحران وجود دارد. استفاده از راهکارهای تحقیقات بازار متفاوت در زمانی که شما به اطلاعات به سرعت نیاز دارید می تواند شانس عدم دریافت اطلاعاتی را که شما در آن زمان نیاز دارید افزایش دهد.


5. نیاز به دقت 100 در صدی
«نداشتن اطلاعات درست به معنای نداشتن اطلاعات دقیق نیست.» این بسیار مهم است که محققان قادر باشند اطلاعاتی را پیدا کنند که هم به روز و هم صحیح باشد. هنگامی که یک پروژه جدید تحقیقات بازار را آغاز می کنید، استفاده از اینترنت راهی خوب برای دریافت ایده ها در نقطه شروع است، اما محققان نیازمند این تشخیص هستند که همه اطلاعات صحیح نیستند مگر اینکه از منابع قابل اعتمادی دریافت شوند. هنگامی که گزارش تحقیق خرید می دهید، مهم است که به روز باشند و ناظر بتواند آن را با کیفیت منتشر کند. بر اساس تصمیمات کسب و کار که در آن اطلاعات دقیقی وجود ندارد، ممکن است نتایجی را دریافت کنید که به کسب و کار شما آسیب بزند.


مهم نیست که موضوع تحقیق بازار چه باشد، در هر حال چالش هایی هستند که هر محققی با آنها برخورد خواهند کرد. باید قابلیت استفاده از منابع را برای کار پیرامون مسائلی که نتیجه اش پروژه های تحقیقاتی موفق می شود با اطلاعاتی که می تواند برای سازمان شما مفید باشد را داشته باشید.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد