درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:49   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11225صفحه نخست » دوشنبه، 12 خرداد 1393 - 07:27
فوتومارکتینگ، ارزیابی برند از طریق تصاویر در شبکه های اجتماعی
شرکت های تحلیل عکس و تصویر نوع جدیدی از شرکت های تحقیقات بازار هستند که با کمک یافتن لوگوی شرکت ها، در میان میلیاردها عکس و تصویری که هر هفته در فیسبوک، توئیتر، و سایر شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری می شود، به شرکتها کمک می کنند تا مصرف کنندگان خود را شناسایی و با آن ها در تعامل باشند.
  

فوتومارکتینگ، ارزیابی برند از طریق تصاویر در شبکه های اجتماعی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  شرکت های تحلیل عکس و تصویر نوع جدیدی از شرکت های تحقیقات بازار هستند که با کمک یافتن لوگوی شرکت ها، در میان میلیاردها عکس و تصویری که هر هفته در فیسبوک، توئیتر، و سایر شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری می شود، به شرکتها کمک می کنند تا مصرف کنندگان خود را شناسایی و با آن ها در تعامل باشند.


درحالیکه امروزه اشتراک گذاری عکس ها و تصاویر در وبلاگ ها ، فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام، رشد قابل توجه ای داشته است می توان گفت که بازاریابی بر اساس تصاویر، به یکی از اساسی ترین امور در  صنایع تولید و بسته بندی کالاهای مصرفی، رستوران داری ، ورزش، مسافرت و مد تبدیل شده است.


برخی از شرکت های تحقیقات بازار ادعا می کنند که به وسیله تمرکز بر تمامی عکس های منتشر شده عموم مردم، رفتار مصرف مردم و تعامل آن ها با برندهای مهم را کشف می کنند و به صاحبان برند اجازه می دهندتا به چگونگی سازگاری محصول با زندگی مصرف کننده پی ببرند.


و در نهایت می توان گفت که تحقیقات بازار بر اساس تصاویر، به  بازاریابی در سطح برند در موارد ذیل کمک می کند:


1. تبلیغات بر اساس محصولات و برندهایی که مصرف کنندگان معمولا استفاده می کنند.


2. شناسایی پیوند های ذهنی و پنهان  مشتری نسبت به برند و تجزیه و تحلیل روندهای فصلی ، جغرافیایی و رقابتی مصرف کنندگان.


3. مشاهده، جستجو، تعامل با مخاطبان بر اساس محتوای عکس هایی که به صورت عمومی به اشتراک گذاشته اند.

 

منبع: TMBA

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد