درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 16:42   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15189صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 19 دی 1393 - 23:27
زبان بصری به زندگی فیسبوک می آید
فیسبوک اشاره کرده است که یک تغییر به زبان بصری در حال ورود به عرصه جهانی است. این تغییر حاوی یک زبان جدید جهانی می باشد. زبانی که شامل عناصبر بصری (عکس ها، ایموجیز، برچسب ها و فیلم ها) می شود و به طور فزاینده در تلفن های همراه به کار می رود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیسبوک اشاره کرده است که یک تغییر به زبان بصری در حال ورود به عرصه جهانی است. این تغییر حاوی یک زبان جدید جهانی می باشد. زبانی که شامل عناصبر بصری (عکس ها، ایموجیز، برچسب ها و فیلم ها) می شود و به طور فزاینده در تلفن های همراه به کار می رود. در فقط دو سال گذشته، تولیدات ویدئویی بر روی موبایل رشدی 532 درصدی را تجربه کرده اند (منبع: eMarketer) و در مجموع ویدئوی موبایل تخمین زده می شود که افزایشی 14 برابر را میان سال های 2013 تا 2018 تجربه کند. (منبع: Cisco Systems). و در فیسبوک به طور ویژه:4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


• در طول سال گذشته، میزان ویدئو از مردم و برندها در خبرخوان های اخبار افزایشی 3.6 برابر نسبت به سال های گذشته داشته است.
• به طور متوسط، بیشتر از 50 درصد از مردمی که در ایالات متحده امریکا هر روزه به فیسبوک رجوع می کنند، حداقل یک ویدئو را هر روز تماشا می کنند.
• بخش قابل توجهی از مشاهده ویدئوها در فیسبوک از طریق موبایل انجام می شود: در کل جهان 65 درصد.


با تولیدات مردمی، یادداشت ها و افزایش بیشتر ویدئو، ترکیب اخبار خبرخوان ها بازتابی از این انقلاب رفتاری را نشان می دهد؛ 76 درصد از مردم در ایالات متحده که از فیسبوک هر روز استفاده می کنند مایل هستند که ویدئوهایی را در فیسبوک تماشا کنند.


فرصت های بیشتر برند
مارک دارسی، رئیس بخش خلاقیت فروشگاه فیسبوک می گوید: «ابراز عقیده از طریق فیلم یکی از جنبه های اساسی است که می توانید عشق را به زندگی مردم باز گردانید. با رشد انفجاری ویدئو در فیسبوک، این جذاب خواهد بود که خبرخوان های اخباری را ببینیم که تبدیل به مرکزی برای کشف این کار شده اند. ما تنها شروع به باز کردن پتانسیل های چشم، صدا و حرکت در جهان خبرخوان محور کرده ایم.»


برای بازاریابان، قابلیت تحرک به برند فرصت های بیشتری برای دسترسی مردم به شکل بصری متحرک می دهد که فراتر از موانع زبانی می تواند از طریق صفحه با مردم در هر جایی و در هر زمانی صحبت کند. برای مثال، کیت اسپید اخیرا در نیویورک ویدئویی را به نام «در انتظار بازی» راه اندازی کرد، آنا کندریک در بسترهای مختلف از قبیل فیسبوک برای روزهای تعطیل تازه ها را معرفی می کند. در کمتر از یک ماه، ویدئو به بالغ بر 9.9 میلیون نفر در جهان رسید، و بالغ بر 1.8 میلیون بیننده و بالغ بر 49 هزار لایک، کامنت و به اشتراک گذاری را تجربه کرد. (از 13/11/14 تا 11/12/14).

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد