درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 11:32   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15185صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 19 دی 1393 - 20:28
چرا روابط عمومی در سال 2015 باید به ویدئو توجه کند؟
جریان مخاطبان اینترنت در جهان می تواند به متخصصان روابط عمومی بینشی بدهد که به چه سمتی حرکت کنند. در این اینفوگرافیک می توانید مشاهده کنید که اینترنت در سال 2015 به چه سمتی حرکت کرده است و مبتنی بر این حرکت، روابط عمومی به چه بخش هایی باید بیشتر توجه خودش را معطوف کند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جریان مخاطبان اینترنت در جهان می تواند به متخصصان روابط عمومی بینشی بدهد که به چه سمتی حرکت کنند. در این اینفوگرافیک می توانید مشاهده کنید که اینترنت در سال 2015 به چه سمتی حرکت کرده است و مبتنی بر این حرکت، روابط عمومی به چه بخش هایی باید بیشتر توجه خودش را معطوف کند.


نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این آمار جهانی ممکن است گاهی اوقات فریب دهنده باشند. در ایران سایت های شبکه اجتماعی مانند یوتیوب که بیشترین حجم ویدئو در آنها تماشا می کنند فیلتر است. همچنین سرعت اینترنت به اندازه ای نیست که پخش همزمان بتواند در ایران به طور مطلوب قابل دریافت باشد.


همچنین ماهیت ویدئو حجیم است و شاید میزان محتوایی که توسط متن منتقل می شود بتواند به مراتب بیشتر باشد. با این حال، هیچ کس نمی تواند منکر اثربخشی ویدئو بر مخاطبان شود. بنابراین اگر بخواهیم همسو با روندهای جهانی در سال 2015 میلادی حرکت کنیم، بهتر است ویدئو را در دستور کار واحد روابط عمومی خودمان قرار دهیم.
 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد