درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 18:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14892صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 25 فروردین 1401 - 11:51
شیوه‌های به کارگیری عکس در پوسترهای تبلیغاتی
ماریا حق‌پرست - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پوستر تا سرحدامکان باید ساده و واضح باشد و عناصر تشکیل دهنده آن اعم از طرح و نوشته از فاصله مشخص آشکارا دیده شود. پوستر باید دارای طرحی خوب و مناسب باشد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پوستر تا سرحدامکان باید ساده و واضح باشد و عناصر تشکیل دهنده آن اعم از طرح و نوشته از فاصله مشخص آشکارا دیده شود. پوستر باید دارای طرحی خوب و مناسب باشد و نوشتاری زیبا و رنگ‌های گیرا و چشمگیر داشته باشد تا بتواند فوراً توجه را به خود جلب نماید و در بیننده ایجاد شوک کند به همین منظور می‌توان از انواع کنتراست‌ها استفاده کرد. هر پوستری که طراحی می‌شود باید از امتیاز بداعت و خلاقیت برخوردار باشد و مقصود خود را به صورتی بدیع و جالب و نوع ارایه دهد.


بهترین پوسترها، پوسترهایی هستند که در آن‌ها سه کیفیت محتوا، ارزش هنری و تبلیغاتی را به طور همزمان بتوان دید. برای مثال پوسترها باید در ازدحام و عوامل بصری شهری خودنمایی کنند، یا این که در برخورد با عابر شتابان موفق باشند و یا به علت فرصت اندکی که در ابلاغ پیام خود دارند، می باید تاثیری سریع داشته و از وضوح و روشنی در تصویر برخوردار باشند. توجه به این خصوصیات و کارکردها، چگونگی انتخاب و نحوه به کارگیری از امکانات گوناگون عناصر و ابزارها و تکنیک‌ها را مشخص می‌نماید.


امروزه در جهان ارتباطات تصویری، پوستر جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. بیان تصویری پوستر در نوع خود بهترین و رساترین پیام‌ها را در زمانی اندک، به مخاطبین خود منتقل می‌کند. شاید هیچ وسیله‌ای نتواند در چنین زمان کوتاهی مفصل‌ترین مطالب را به این زیبایی منتقل کند.


تصویر سازی در پوستر، هنری است که با به کاربردن امکانات مختلف از طرق گوناگون و از قوانین جدید برای بیان مفاهیم، سود می‌جوید.


طراحی و تصویرگری، زبانی است که هنرمند ادراک و اندیشه خود را مستقیماً به وسیله آن بیان می‌کند. این وسیله بیان، مانند هر زبان دیگری، دارای دستوری است که این دستورات همانند خط-علامت و کلمه‌ها می‌باشند که در زبان طراحی، همان نقش را دارند که کلمات در دست یک نویسنده.


در ابتدا طراح با شناخت مفاهیم رنگ‌ها، سطوح،‌ خط‌ها و الگوهای یک جامعه اقدام به طراحی پوستر می‌نماید، اما در مرحله بعد با استفاده از تکنیک‌های مختلف می‌تواند پیام خود را زیباتر و گیراتر ارایه دهد.
آگاهی از تکنیک‌های مختلف، به هنرمند این خدمت را می‌دهد تا با خلاقیت‌های منحصر به فرد، پیامش را به آسانی در ذهن بیننده جای دهد و دیر از خاطر بیننده برود.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد