درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 13:51   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13928صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 6 آبان 1393 - 13:11
9 نکته برای طراحی پوستر های فاخر
نویسنده: دب استراوت - نخستین پوستر در میانه قرن 19 میلادی در فرانسه طراحی شد. این پوستر تبلیغاتی بود برای یک محصول جدید که توسط یکی از شرکت های فرانسوی ارائه شده بود. در کمتر از 10 سال استفاده از پوسترها در سراسر فرانسه و سایر کشورهای اروپایی متداول شد. آنها همچنین از پوستر به منظور اهداف ترویجی برای تئاترها، شوهای اوپرا و رویدادهای عمده در پاریس و اطراف فرانسه استفاده می کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین پوستر در میانه قرن 19 میلادی در فرانسه طراحی شد. این پوستر تبلیغاتی بود برای یک محصول جدید که توسط یکی از شرکت های فرانسوی ارائه شده بود. در کمتر از 10 سال استفاده از پوسترها در سراسر فرانسه و سایر کشورهای اروپایی متداول شد. آنها همچنین از پوستر به منظور اهداف ترویجی برای تئاترها، شوهای اوپرا و رویدادهای عمده در پاریس و اطراف فرانسه استفاده می کردند. «پدر پوستر» ژول شِرت برای نخستین بار به اهمیت پوستر به عنوان یک تصویر هنری پی برد. ما کار هنری زیبای هنری تولوز لوترک را برای ترویج مولن روژ و سایر تئاترها در زمان خودش می ستاییم.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

پوستر مولن روژ


همانند بسیاری از رسانه های چاپی، هنر گرافیک بستگی به نوآوری های مطبوعات چاپی داشت. این نوآوری ها به تولیدات توده ای پوستر در همه اندازه ها و اشکال کمک کرد.
 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

پوستر عمو سام من تو را می خواهم


امروز پوسترها همچنان برای ترویج تئاتر، فیلم ها، رویدادها و ... و آنچه که در دهه 1800 میلادی کاربرد داشته است به کار می رود. مواردی نظیر طراحی و تبلیغات نیز هنوز در پوسترهای امروزی وجود دارند.
 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

پوستر همبرگر و کوکاکولا 25 سنت


وقتی مواردی را در شکل گرافیکی طراحی می کنید، هدف پوستر و انتشار آن باید در اولویت توجه شما قرار داشته باشد. این پوستر به احتمال زیاد قرار است در مکانی عمومی به نمایش گذاشته شود، در جایی که به احتمال زیاد باید در رقابت با محیط پیرامونش و سایر پوسترها بیشتر به چشم بیاید.


وقتی یک پوستر را طراحی می کنید، نخستین تصمیم برای اندازه و شکل طراحی آن می باشد. این مساله را می توانید با نمایش سایت کنترل کنید.


در اینجا چند اندازه محبوب که به خدمت مصارف گوناگون گرفته می شود درج می کنیم:
عمودی و افقی: متداول ترین اندازه ها عبارتند از: 2/81*11، 11*17 و 22*34.
پوستر در قطعات بزرگ: متداول ترین اندازه ها عبارتند از: عرض 24 و عرض 36.


در ادامه به 9 نکته مهم در طراحی گرافیکی پوسترهای فاخر می پردازیم. توجه به این موارد باعث می شود که پس از طراحی پوستر، نکته ای را از قلم نیانداخته باشید و کار طراحی به خوبی به پایان برسد.
1. تدارک اطلاعاتی که قرار است توسط پوستر منتقل شود. مهمترین (یا نام رویداد) باید بزرگترین و درخشان ترین بخش پوستر باشد.
2. درباره اندازه، نسبت ها و شکل پوستر تصمیم بگیرید. پوستر شما می تواند کوچک (در قطع نامه) یا بزرگ (اندازه بیلبورد!) باشد.
3. درباره مکان پوستر تحقیق کنید. آیا محل مناسبی برای آن سراغ دارید؟ شما نمی خواهید که یک باغ زیبا را در یک سایت ساختمانی ترویج کنید.
4. در این روزهای فناوری های ارتباطی، داشتن یک وبسایت یا صفحه اصلی برای رویدادتان و دریافت یک QR کد یا لینک (لطفا نام ساده ای را برایش انتخاب کنید!) که به به وبسایت تان متصل شود است. با این کار افراد به راحتی می توانند آن را توسط گوشی های همراه هوشمند خود اسکن کنند.
5. اطلاعاتی که می خواهید منتقل شود به گونه ای ساده ارائه دهید. بگذارید تکرار کنم، اطلاعات برای انتقال باید به ساده سازی شود. شما باید زمان کوتاهی را برای بیان پیام خود اختصاص دهید. بنابراین پوستر خود را با ملقمه ای از اطلاعات در هم و بر هم که می تواند از طریق وبسایت دریافت شود، شروغ نکنید.
6. نسخه هایی با مقیاس کوچک از طراحی خود تهیه کنید. این کار دو هدف را دنبال می کند: اول اینکه شما می توانید از طراحی در صفحه وب یا ایمیل خود استفاده کنید و دوم اینکه به راحتی می توانید از آن پرینت دریافت کرده و بر روی دیوار نصب کرده و از آن پشتیبان تهیه کنید...آیا می توانید آن را به راحتی بخوانید؟ آیا جلب توجه می کند؟
7. فضای میان عناصر را در نظر داشته باشید. از رنگ ها یا فضاهای سفید نترسید.
8. سبک حروف را چند بار بررسی کنید و به ویژه طراحی و رویدادی را که می خواهید معرفی کنید را در نظر داشته باشید. در این کار افراط نکنید. دو یا سه بار بررسی کافی است. از هر سبکی برای همان نوع رویداد استفاده کنید. اگر پوستر شما برای سیرک استفاده می شود، سبک آن نیز باید از موضوع تبعیت کند. همچنین به این نکته فکر کنید: «آیا می توانم آن را بخوانم؟»
9. اطمینان حاصل کنید که پیام شما به وضوح و به صورت پویا قابل دریافت است. از کلمات ساده استفاده کنید. پیامتان را تا می توانید کوتاه ارائه دهید.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد