درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:51   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14377صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 2 آذر 1393 - 14:01
سئو در سال 2025 شبیه چه خواهد شد؟
با به خاطر سپردن این مطلب، این امکان وجود دارد که سازمان های سئو ناپدید بشوند، اما بسیاری از آنها به سمت بازاریابی محتوا جذب شده و رشد خواهند کرد، بنابراین هیچ مشکلی درخصوص از دست دادن مشاغل وجود ندارد (به وجود نمی آید). تا زمانی که مشتریان نیازمند به رتبه بندی و نتایج هستند، مردم در آنجا حضور خواهند داشت
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بوریس ژینگارو- این یک سوال سختی است برای پاسخ دادن و اگر چه واقعیت این است که ما نمی توانیم بفهمیم که چگونه، همه چیز از هم اکنون برای مدت طولانی، خواهد شد و شبیه چه چیزی خواهد شد، ما نیاز به درک برخی از اصول اولیه واقعا ساده داریم که به وضوح قابل مشاهده باشد، اگر چه مردم ناخواسته آنها را به عنوان مهم نبودن شان، از دست می دهند و کنار می گذارند.


همانطور که ما به طور مداوم در جستجوی راه های جدید برای صعود در رتبه بندی موتور جستجو هستیم و ده ها تن از مردم طی اعلام ماهانه شان گفته اند که الگوریتم رتبه بندی گوگل را فهمیده اند، ما به راحتی به از دست دادن چیزهای آشکار پایان می دهیم: چیزها رشد می کنند، اما اصول اولیه همانگونه باقی می ماند.


لاک پشت و خرگوش
فارغ از همه داستان هائی که عملا هر فرد در سراسر جهان می داند، این افسانه ای است که یک مقایسه ای کامل نسبت به آنچه که با صنعت سئو اتفاق می افتد،دارد. در واقع، آن یک استعاره بزرگی برای آنچه که مربوط به رویدادهایی که در رتبه بندی اتفاق می افتد، است.


ما همیشه افرادی را داریم که می خواهند که به همه چیز سرعت بدهیم، هک ( ضربه زدن ) و یا استفاده از تکنیک های کلاه سیاه به منظور ایجاد یک دلار یا نقدینگی سریع است. این خرگوش است. سپس، ما همیشه افرادی را داریم که با متمرکز بودن بر کیفیت همه چیز را به آرامی به دست می آورند. در پایان، همیشه آن لاک پشت است که در هر نسخه مدرن و جدید از داستان، برنده است. مشابه همین رویداد در صنعت سئو در سال 2015 اتفاق خواهد افتاد. ما همیشه در تاریخ یک چیز را دیده ایم.


2008 در مقابل 2014
تجسم یازده سال از هم اکنون،یک زمان زیاد و کلانی به نظر می رسد اما اگر ما مقایسه کنیم سال 2014 را با سال 2008، ما تقریبا بلادرنگ متوجه این واقعیت می شویم که آن شباهت ها فوق العاده و به طور باور نکردنی بالا است. در واقع، بسیاری از متخصصان سئو یک تفاوت زیاد و عمده ای را در الگوریتم نمی بینند.


حقیقت این است که تمرکز اصلی و همیشگی گوگل روی ریشه کنی تلاش های اسپم و نیز بر نتایجی که منجر به تغییراتی در یک راه یا روش دیگری به منظور پایان دادن به نردبان رتبه بندی خود بیشتر از آنچه باید باشد، است. گاهی اوقات گوگل با ازدحام بالا روبرو می شود که طبیعی است، اما هیچ کس نمی تواند انکار کند که تمرکز اصلی اش را بر روی ارائه محتوای با کیفیت بالا قرار داده است.


آن کلید همیشه محتوای با کیفیت بالا بود و آن سایت هایی که در رتبه بالاترین بودند همیشه آنهایی هستند که به طور طبیعی لینک دهنده بوده اند. ما به راحتی می توانیم روزنامه را به عنوان یک قیاس واقعا خوب در نظر بگیریم. هنگامی که یک داستان واقعا خوب بود، روزنامه ها فروش بسیار خوبی داشتند چون افراد علاقه مند به خواندن برخی از مقالات بودند. همین اتفاق در وضعیت آنلاین هم رخ می دهد. هنگامی که یک مقاله ارائه شده چیزی است که واقعا برای یک تعداد زیادی از مردم جالب توجه است، آن افراد قادر به پیدا کردن آن، از یک یا چند طریق خواهند بود.


تمرکز بر جستجوی موبایلی
بسیاری معتقدند که سئو تحت تاثیر برنامه و توسعه چشمگیری از گوشی های هوشمند قرار خواهد گرفت. این چیزی نیست که ما باید لحاظش کنیم و بهش توجه خاصی داشته باشیم به خاطر این واقعیت که الگوریتم جستجو ،عملا همان باقی خواهد ماند. تنها تفاوت، در ارائه نتایج جستجو است که باید کاربر پسند باشد. با به خاطر سپردن این مطلب، همیشه امکان دارد که برخی از موتورهای جستجو متوقف شوند، هر چند سلطه گوگل، به احتمال زیاد، هنوز هم وسیع باشد.


کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید
تا زمانی که انگیزه ای برای برتر بودن در رتبه بندی یا برای دسترسی به یک سایت، وجود دارد، هکرها هم وجود خواهند داشت. همان طور که هکرها تلاش برای شکستن یا خرابی سیستم می کنند، بسیاری از علاقه مندان کلاه سیاه در حال اکتشاف و یافتن راه های جدیدی برای فریب دادن موتورهای جستجو خواهند بود. این اجتناب ناپذیر است و برای یک مدت زمان واقعا طولانی ادامه خواهد داشت.


تنها مشکل این است که سئو ذاتی و اصلی ممکن است به همان اندازه که الان قوی است در سال 2025 قوی نباشد. بودجه ای که برای صعود به رتبه بندی مورد نیاز است، زیاد خواهد بود و در حال حاضر تضمین یک موقعیت در رتبه بندی غیر ممکن است .


با به خاطر سپردن این مطلب، این امکان وجود دارد که سازمان های سئو ناپدید بشوند، اما بسیاری از آنها به سمت بازاریابی محتوا جذب شده و رشد خواهند کرد، بنابراین هیچ مشکلی درخصوص از دست دادن مشاغل وجود ندارد (به وجود نمی آید). تا زمانی که مشتریان نیازمند به رتبه بندی و نتایج هستند، مردم در آنجا حضور خواهند داشت تا آنچه را که آنها در حال حاضر به دنبالش هستند را ارائه بدهند و در خلال مدت زمان استفاده از متدها و روش های بازاریابی یا سئو ، حضور خواهند داشت.


مترجم: عادل میرشاهی (مدرس سئو پی آر)
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد