درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 11:19   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13129صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 16 شهریور 1393 - 10:56
تغییرات جدید گوگل در روابط عمومی اینترنتی (سئو پی آر)
زیرا پیش از اینکه شما بخواهید که مخاطبان خود را به تحرک وادارید، باید ابتدا توجه آنها را به خود جلب نمایید. توجه بهترین منفعت اصیل است و برندها ارزش بیشتری را زمانی که می توانند نظر مخاطبان خودشان را با تهیه اطلاعات با کیفیت جلب کنند، به دست می آورند. اینکه برای هر زمانی بتوانید از نوعی تدبیر استفاده کنید سودمند خواهد بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این نکته پول ساز اخیرا توسط یکی از منتقدین در وبیناری بیان شد و او به شکل بی بدیلی صدا کرد. زیرا پیش از اینکه شما بخواهید که مخاطبان خود را به تحرک وادارید، باید ابتدا توجه آنها را به خود جلب نمایید.

توجه بهترین منفعت اصیل است و برندها ارزش بیشتری را زمانی که می توانند نظر مخاطبان خودشان را با تهیه اطلاعات با کیفیت جلب کنند، به دست می آورند. اینکه برای هر زمانی بتوانید از نوعی تدبیر استفاده کنید سودمند خواهد بود.


گوگل در حدود یک هفته پیش تغییرات مهم خود را در استفاده از متن لنگردار بیان کرد که به افراد به وضوح اعلام نمود بهینه سازی با استفاده افراطی از متن لنگر دار دیگر جواب نمی دهد.
این امر جای تعجب نداشت چراکه گوگل به طور فزاینده پس از به روز رسانی پنگوئن و پاندا، تاثیر سیگنال های اجتماعی را بر رتبه های سایت ها افزوده است. پی آر نیوز وایر به زودی ساختار لینک ها را در محتوایی که ما برای تبعیت از تغییرات جدید در راهنمای گوگل اجرا نموده ایم تغییر می دهد و لینک های نوفالو را در گزارش های خبری ما اجرا خواهد کرد.


بنابراین چرا گزارش خبری بنویسیم؟
موتورهای جستجو نیاز به ارائه نتایج جستجوی مفید و دقیق برای کاربران خودشان دارند و آنها به طور پیوسته روزآمدهایی را برای ارزیابی محتواها در نظر می گیرند. با دستورالعمل جدید، گوگل استفاده از گزارش های خبری برای ساخت لینک را منع کرده است.


در این کار امتیاز بزرگی نهفته است. گزارش های خبری بیشتر از ابزارهای ساده سئو پی آر هستند. گزارش های خبری توسط خبرنگاران، اثرگذاران و مصرف کنندگان مطالعه می شوند. اسوشیتد پرس، داو جونز، روئیترز و بلومبرگ، در کنار هزاران تحریریه خبری دیگر در سراسر جهان، هزاران وبسایت، خبرخوانی از گزارش های مطبوعاتی دارند که به طور مستقیم آن را در سیستم سردبیری خودشان وارد می کنند و تقریبا هشت هزار سایت، شامل برخی از بزرگترین سایت های خبری در جهان، داستان های روابط عمومی را در جهان منتشر می کنند. گزارش های خبری افشاگری های مالی می کنند. به عبارت کوتاهتر، آنها اکتشافات گسترده ای را از پیام های شما انجام می دهند. هیچ یک از این ها هیچ چیزی برای انجام دادن ساخت لینک و سئو انجام نمی دهند. این ها همه برای آگاه کردن مردم کار می کنند. (این گفته دروغ است. جوئل لیدن که پدر سئو پی آر محسوب می شود مشاور بزرگترین خبرگزاری ها و سایت های خبری جهان است.- مترجم)


گوگل در حال شکل دهی هدف خود در قسمت کوچکی از توزیع کنندگان گزارش خبری با دستورالعمل جدید خودش است. درحالیکه بیشتر شرکت ها از پی آر نیوزوایر (و رقبایش) استفاده می کنند و این کار را برای ساخت آگاهی از پیام هایشان انجام می دهند و برای ارائه پیام هایشان به صورت مستقیم به مخاطبان هدف از رسانه های برتر استفاده می کنند. این امر مشروط به صدور بیانیه های مطبوعاتی برای اهداف ایجاد لینک ورودی و این عملی است که گوگل آن را به شدت نهی کرده است.


پیچیدگی الگوریتم های موتورهای جستجو امروزه نفس گیر شده است. آنها متغیرهای زیادی را به طور همزمان ارزیابی می کنند و رفتار کاربر نیز در میان این متغیرهاست و آنها می توانند زبان طبیعی را بخوانند و بافت را درک نمایند. این بسیار شگفت انگیز است و هیچ جای تعجب نیست که آنها عواملی را نادیده بگیرند که در گذشته آن را به عنوان بخشی از بهترین اقدامات بهینه سازی برای موتورهای جستجو در نظر گرفته بودند. در نتیجه مدرسه قدیمی تاکتیک های سئو از قبیل تکرار برخی از کلمات کلیدی که بارها و بارها در بخشی از محتوا یا صفحه html چاشنی می شد، دیگر هیچ منفعتی ندارد. با تغییراتی که اخیرا روی داده است، گوگل نشان داد که توزیع متن های لنگر دار لینک که بهینه سازی شده باشند دیگر دارای اعتبار و ارزش نزد الگوریتم جدید نیستند.


لینک های No-Follow
افزودن کد نوفالو برای لینک ها در گزارش های مطبوعاتی هیچ اثری در دیده شدن ندارد. گزارش های خبری هنوز توسط موتورهای جستجو فهرست می شوند و لینک هایی که در آن وجود دارند هنوز برای خوانندگان قابل استفاده خواهند بود. این بدین معنا نیست که گزارش های خبری شما دیگر در جستجو های آنلاین نشان داده نخواهند شد. کد نوفالو به سادگی با موتور جستجو ارتباط برقرار خواهد کرد که لینک هایی که در گزارش خبری وجود دارد نباید توسط اسپایدر موتور جستجو خوانده شود و از موتور جستجو رتبه ای را دریافت کند. (اگر این امر مشابه یک تکنیک سئو به نظر می رسد به این دلیل است که واقعا این کار یکی از تکنیک های سئویی است که هنوز کار می کند.)


این تغییر نامناسب برای سازمان هایی است که بر لینک های پولی تکیه کرده اند. با این حال، سازمان های کمتر و کمتری وجود دارند که چنین کاری را انجام می دهند و همچنان که این تکنیک ارزش خود را به شکل قابل توجهی از دست داده است.

ارزش واقعی گزارش های خبری
توصیه ما برای مشتریانی که در مورد موضوع گزارش های خبری به روابط عمومی ها این است که درباره سئو شفاف باشند و همچنان در باب روزآمدهای گوگل برای وبمسترها بیدار باقی بمانند. استفاده از گزارش های مطبوعاتی صرفا به عنوان وسیله ای برای تولید لینک های ورودی از سایت های شخص ثالث به وبسایت دیگر مساله وبسایت ها آنگونه که در سال های گذشته بوده است، نیست.


ما اعتقاد داریم که پخش گزارش های خبری به منظور کشف شدن است نه برای لینک گرفتن. استفاده از پیام های عمیق برای مخاطبان و ایجاد مواد خواندنی موثقریال کلیک ها و پدیداری را در میان مخاطبان مرتبط و به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی را فراهم می کند و این جایی است که گزارش خبری ارزش افزایی می کند.


وقتی این برای ساخت پدیداری برای برند شما مفید می شود که به گزارش خبری به عنوان ابزار سازنده لینک فکر نکنید بلکه به جای آن سعی کنید که پیام های کلیدی خودتان را به گونه ای طبیعی به مخاطبان هدف خود منتقل کنید. تعاملات معتبر و موثق می تواند ترافیک متناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد. محتوای جدید و جالبی را منتشر کنید و از کانال های مختلف و متنوع برای دیده شدن استفاده کنید و گزارش های خبری را برای ساخت آگاهی و جلب توجهی که عمل را الهام بخش نماید استفاده کنید. در واقع شما باید به گونه ای گزارش خبری تولید کنید که چرخه ای مشابه آنچه در زیر می آید ایجاد شود:
تولید محتوا> ایجاد علاقه و جلب توجه> تعاملات اجتماعی> قدرت جستجو برای برند.


منبع: http://blog.prnewswire.com/2013/07/31/generate-awareness-not-links-with-press-releases/
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد