درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13525صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 13 مهر 1393 - 10:19
پیام مدیرعامل بانک دی به یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
روابط عمومی دیجیتال در اقتصاد دانش بنیان
دکتر احمد شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی - بانک دی به عنوان یک بانک دانش محور ضروری می داند از روابط عمومی نیز انتظار ارتقای اثربخشی و کارآمدی مبتنی بر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشد به گونه ای که شبکۀ ارتباطی روابط عمومی با ذینفعان بانک شامل ارتباط با مشتریان، و ارتباط با جامعه در جهت ایفای بخشی از مسوولیت های اجتماعی بانک هر چه سریعتر با تحولات فناورانۀ مرتبط، همگام و روزآمد شود...
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

بانک ها به عنوان قلب تپندۀ هر اقتصاد، نقش موثری را در نظام اقتصادی جامعه به عهده دارند. اهمیت نهاد بانک در کشور ما زمانی بیشتر درک می شود که بدانیم بخش عمده ای از اقتصاد کشور ما را -که عمدتاً «پول محور» است- بازار پولی تشکیل می دهد. شاید به همین دلیل است که بانک ها در کشور ما به عنوان سازمان های پیشرو و مدرن به شمار می آیند و در بسیاری از روندهای علمی و روزآمدسازی ازجمله به کارگیری بسترها و قابلیت های ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) پیشگام بوده اند. از این رو سازوکارهایی که نظام بانکی کشور را با محیط اجتماعی کلان خود (داخلی یا بین المللی) مرتبط کرده و آن را با ذینفعان و به ویژه مشتریانش پیوند می دهد می تواند به عنوان الگویی برای بسیاری از سازمان های خدماتی در درجه ی نخست، و سپس برای سازمان های تولیدی و صنعتی، مطرح شده و مورد توجه قرار گیرد.


مدیریت بانک دی به عنوان یک بانک ارزش آفرین عمیقاً بر این باور است که زیرسیستم روابط عمومی در مسیر اثربخش نمودن عملکرد بانک ها دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای است و این موضوع را موفقیت هایی که واحدهای روابط عمومیِ بانک های مختلف در سال های اخیر در جشنواره ها و هم اندیشی های تخصصی حوزۀ روابط عمومی کسب کرده اند به خوبی نشان می دهد. حال با این مقدمه می توان درک کرد که مأموریت روابط عمومی در یک سازمان پیشرو مانند بانک تا چه اندازه باید متناسب با پیشرفت های فناورانه و علمی به ویژه در حوزۀ فناوری دیجیتال باشد و به عبارتی روابط عمومی نوین، تا چه اندازه نیازمند بازتعریف کارکردهای خود مبتنی بر بستر سازوکارهای الکترونیکی و روابط عمومی دیجیتال است.


بر همین اساس بانک دی به عنوان یک بانک دانش محور ضروری می داند از روابط عمومی نیز انتظار ارتقای اثربخشی و کارآمدی مبتنی بر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشد به گونه ای که شبکۀ ارتباطی روابط عمومی با ذینفعان بانک شامل ارتباط با مشتریان، و ارتباط با جامعه در جهت ایفای بخشی از مسوولیت های اجتماعی بانک هر چه سریعتر با تحولات فناورانۀ مرتبط، همگام و روزآمد شود تا ضمن تسهیل شبکۀ ارتباطات بانک، شاخص دسترس پذیری بانک دی را نیز افزایش دهد. امیدوارم این مهم با تأکیدهای علمی کنفرانس روابط عمومی تسریع یابد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد