درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 07:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12536صفحه نخست » خبر یکشنبه، 18 مرداد 1393 - 11:50
نخستین همایش همیاران روابط عمومی بانک دی برگزار شد
ابراهیم صفرلکی، مدیر کل روابط عمومی بانک دی، با خیر مقدم به همیاران روابط عمومی سراسر کشور و ابراز خرسندی از تشکیل نخستین همایش همیاران در گزارشی با عنوان "کارکردها و برنامه‌های روابط‌عمومی در بانکِ ارزش‌آفرینِ دی" اظهار کرد: خوشحالیم که امروز با حضور بیش از 110 نفر به عنوان همیار روابط عمومی، بانک دی را در مسیر پیشرفت و توسعه همراهی می‌کنیم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی بانک دی در نخستین همایش همیاران روابط عمومی با تشریح وظایف همیاران به اعلام برنامه‌های روابط عمومی در راستای گسترش نام و برند بانک دی پرداخت.


به گزارش شارا، ابراهیم صفرلکی، مدیر کل روابط عمومی بانک دی، با خیر مقدم به همیاران روابط عمومی سراسر کشور و ابراز خرسندی از تشکیل نخستین همایش همیاران در گزارشی با عنوان "کارکردها و برنامه‌های روابط‌عمومی در بانکِ ارزش‌آفرینِ دی" اظهار کرد: خوشحالیم که امروز با حضور بیش از 110 نفر به عنوان همیار روابط عمومی، بانک دی را در مسیر پیشرفت و توسعه همراهی می‌کنیم.


وی با اشاره انتظاراتی که مدیر عامل بانک دی از همیاران روابط عمومی دارد، اظهار کرد: تأکید دکتر شفیع‌زاده به موضوعات برندینگ و فرهنگ سازمانی است که ان‌شاءاالله با برنامه‌ریزی بلند مدتی که در روابط عمومی انجام شده به شکل شایسته‌ای به این دو موضوع خواهیم پرداخت.


صفرلکی با تأکید بر اینکه این مهم محقق نمی‌شود مگر با همراهی همه همیاران ادامه داد: نخستین کارکرد روابط عمومی مراقبت از برند بانک است از این رو همه باید تلاش کنیم از اصالت، هویت، شخصیت و برند بانک مراقبت کنیم.


وی در تشریح نقش‌آفرینی‌های روابط‌ عمومی بانک دی در شش سرفصل اطلاع‌ رسانی شفاف به مخاطبان، مراقبت از برند بانک، تعامل نظام‌مند با ذی‌نفعان، تقویت سرمایه‌های اجتماعی، اطلاع‌یابی از نظرات مخاطبان و نقش‌آفرینی در مسوولیت‌های اجتماعی پرداخت.


او اطلاع‌رسانی و تبلیغات، اطلاع یابی از نظر مخاطبان در تمامی زمینه‌ها و ایفای نقش در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی را از کارکردهای مهم روابط عمومی دانست و گفت: در تعریفی که ما از روابط عمومی داریم هدایت افکار عمومی با اطلاع رسانی شفاف و صادقانه همراه است و همیاران روابط عمومی به عنوان "سفیر برند" می‌توانند با کمک سایر همکاران در اطلاع‌رسانی درست و شفاف مؤثر باشند.


مدیر کل روابط عمومی بانک دی ایفای نقش در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی را مهمترین شاخصه روابط عمومی عنوان کرد و افزود: از جمله برنامه‌هایی که در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی بانک دی تدوین شده‌اند می‌توان به حمایت از نخبگان علمی و قهرمانان ورزشی جامعه ایثارگران، مشارکت در برگزاری یادواره شهدا به تولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز حمایت از همایش‌ها، مقالات، کتب و سایر تولیدات علمی در زمینه بانکداری اسلامی و قرض‌الحسنه اشاره کرد.


وی در ادامه به برنامه‌های روابط عمومی در راستای تصویر برند بانک پرداخت و طراحی فرایند مدیریت «منشور هویت، ارتباطات برند، ارزش برند، تأثیر برند»، شفاف‌سازی عملکرد گروه مالی دی و انتشار در محدوده ذینفعان، تحقیق و امکان‌سنجی انعقاد تفاهم‌نامه گروه مالی دی با اصناف و مجموعه‌های اثرگذار و ترویج و پررنگ کردن فعالیت‌ها و نقش آفرینی‌های گروه مالی دی در فعالیت‌های اقتصادی را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.


صفرلکی با بیان اینکه همیاران روابط عمومی نماینده روابط عمومی در شعب و معاونت‌ها هستند که بر اساس دستورالعمل شرح وظایفشان نسبت به انجام امور محوله اقدام می‌کنند، تصریح کرد: بکارگیری همکاران با انگیزه به عنوان همیار روابط عمومی موجب افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، جذب حداکثری منابع، فروش محصول متوازن، معرفی خدمات در بانکداری الکترونیک و اطلاع‌رسانی‌های شفاف و مراقبت از برند بانک دی می‌شود.


وی همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای مهارت‌های ارتباطی کارکنان، پایش رفتاری کارکنان و نظرسنجی از مشتریان را از برنامه‌های روابط عمومی برای توسعه و مراقبت از برند بانک بیان کرد.

منبع: خبرگزاری موج

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد