شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مدير كل روابط عمومي بانك دي در نخستين همايش همياران روابط عمومي با تشريح وظايف همياران به اعلام برنامههاي روابط عمومي در راستاي گسترش نام و برند بانك دي پرداخت.
به گزارش شارا، ابراهيم صفرلكي، مدير كل روابط عمومي بانك دي، با خير مقدم به همياران روابط عمومي سراسر كشور و ابراز خرسندي از تشكيل نخستين همايش همياران در گزارشي با عنوان "كاركردها و برنامههاي روابطعمومي در بانكِ ارزشآفرينِ دي" اظهار كرد: خوشحاليم كه امروز با حضور بيش از 110 نفر به عنوان هميار روابط عمومي، بانك دي را در مسير پيشرفت و توسعه همراهي ميكنيم.
وي با اشاره انتظاراتي كه مدير عامل بانك دي از همياران روابط عمومي دارد، اظهار كرد: تأكيد دكتر شفيعزاده به موضوعات برندينگ و فرهنگ سازماني است كه انشاءاالله با برنامهريزي بلند مدتي كه در روابط عمومي انجام شده به شكل شايستهاي به اين دو موضوع خواهيم پرداخت.
صفرلكي با تأكيد بر اينكه اين مهم محقق نميشود مگر با همراهي همه همياران ادامه داد: نخستين كاركرد روابط عمومي مراقبت از برند بانك است از اين رو همه بايد تلاش كنيم از اصالت، هويت، شخصيت و برند بانك مراقبت كنيم.
وي در تشريح نقشآفرينيهاي روابط عمومي بانك دي در شش سرفصل اطلاع رساني شفاف به مخاطبان، مراقبت از برند بانك، تعامل نظاممند با ذينفعان، تقويت سرمايههاي اجتماعي، اطلاعيابي از نظرات مخاطبان و نقشآفريني در مسووليتهاي اجتماعي پرداخت.
او اطلاعرساني و تبليغات، اطلاع يابي از نظر مخاطبان در تمامي زمينهها و ايفاي نقش در حوزه مسووليتهاي اجتماعي را از كاركردهاي مهم روابط عمومي دانست و گفت: در تعريفي كه ما از روابط عمومي داريم هدايت افكار عمومي با اطلاع رساني شفاف و صادقانه همراه است و همياران روابط عمومي به عنوان "سفير برند" ميتوانند با كمك ساير همكاران در اطلاعرساني درست و شفاف مؤثر باشند.
مدير كل روابط عمومي بانك دي ايفاي نقش در حوزه مسووليتهاي اجتماعي را مهمترين شاخصه روابط عمومي عنوان كرد و افزود: از جمله برنامههايي كه در حوزه مسووليتهاي اجتماعي بانك دي تدوين شدهاند ميتوان به حمايت از نخبگان علمي و قهرمانان ورزشي جامعه ايثارگران، مشاركت در برگزاري يادواره شهدا به توليت بنياد شهيد و امور ايثارگران و نيز حمايت از همايشها، مقالات، كتب و ساير توليدات علمي در زمينه بانكداري اسلامي و قرضالحسنه اشاره كرد.
وي در ادامه به برنامههاي روابط عمومي در راستاي تصوير برند بانك پرداخت و طراحي فرايند مديريت «منشور هويت، ارتباطات برند، ارزش برند، تأثير برند»، شفافسازي عملكرد گروه مالي دي و انتشار در محدوده ذينفعان، تحقيق و امكانسنجي انعقاد تفاهمنامه گروه مالي دي با اصناف و مجموعههاي اثرگذار و ترويج و پررنگ كردن فعاليتها و نقش آفرينيهاي گروه مالي دي در فعاليتهاي اقتصادي را از جمله اين برنامهها عنوان كرد.
صفرلكي با بيان اينكه همياران روابط عمومي نماينده روابط عمومي در شعب و معاونتها هستند كه بر اساس دستورالعمل شرح وظايفشان نسبت به انجام امور محوله اقدام ميكنند، تصريح كرد: بكارگيري همكاران با انگيزه به عنوان هميار روابط عمومي موجب افزايش سطح رضايتمندي مشتريان، جذب حداكثري منابع، فروش محصول متوازن، معرفي خدمات در بانكداري الكترونيك و اطلاعرسانيهاي شفاف و مراقبت از برند بانك دي ميشود.
وي همچنين برگزاري دورههاي آموزشي به منظور ارتقاي مهارتهاي ارتباطي كاركنان، پايش رفتاري كاركنان و نظرسنجي از مشتريان را از برنامههاي روابط عمومي براي توسعه و مراقبت از برند بانك بيان كرد.
منبع: خبرگزاري موج