درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:51   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13525صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 13 مهر 1393 - 10:19
پیام مدیرعامل بانک دی به یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
روابط عمومی دیجیتال در اقتصاد دانش بنیان
دکتر احمد شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی - بانک دی به عنوان یک بانک دانش محور ضروری می داند از روابط عمومی نیز انتظار ارتقای اثربخشی و کارآمدی مبتنی بر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشد به گونه ای که شبکۀ ارتباطی روابط عمومی با ذینفعان بانک شامل ارتباط با مشتریان، و ارتباط با جامعه در جهت ایفای بخشی از مسوولیت های اجتماعی بانک هر چه سریعتر با تحولات فناورانۀ مرتبط، همگام و روزآمد شود...
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

بانک ها به عنوان قلب تپندۀ هر اقتصاد، نقش موثری را در نظام اقتصادی جامعه به عهده دارند. اهمیت نهاد بانک در کشور ما زمانی بیشتر درک می شود که بدانیم بخش عمده ای از اقتصاد کشور ما را -که عمدتاً «پول محور» است- بازار پولی تشکیل می دهد. شاید به همین دلیل است که بانک ها در کشور ما به عنوان سازمان های پیشرو و مدرن به شمار می آیند و در بسیاری از روندهای علمی و روزآمدسازی ازجمله به کارگیری بسترها و قابلیت های ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) پیشگام بوده اند. از این رو سازوکارهایی که نظام بانکی کشور را با محیط اجتماعی کلان خود (داخلی یا بین المللی) مرتبط کرده و آن را با ذینفعان و به ویژه مشتریانش پیوند می دهد می تواند به عنوان الگویی برای بسیاری از سازمان های خدماتی در درجه ی نخست، و سپس برای سازمان های تولیدی و صنعتی، مطرح شده و مورد توجه قرار گیرد.


مدیریت بانک دی به عنوان یک بانک ارزش آفرین عمیقاً بر این باور است که زیرسیستم روابط عمومی در مسیر اثربخش نمودن عملکرد بانک ها دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای است و این موضوع را موفقیت هایی که واحدهای روابط عمومیِ بانک های مختلف در سال های اخیر در جشنواره ها و هم اندیشی های تخصصی حوزۀ روابط عمومی کسب کرده اند به خوبی نشان می دهد. حال با این مقدمه می توان درک کرد که مأموریت روابط عمومی در یک سازمان پیشرو مانند بانک تا چه اندازه باید متناسب با پیشرفت های فناورانه و علمی به ویژه در حوزۀ فناوری دیجیتال باشد و به عبارتی روابط عمومی نوین، تا چه اندازه نیازمند بازتعریف کارکردهای خود مبتنی بر بستر سازوکارهای الکترونیکی و روابط عمومی دیجیتال است.


بر همین اساس بانک دی به عنوان یک بانک دانش محور ضروری می داند از روابط عمومی نیز انتظار ارتقای اثربخشی و کارآمدی مبتنی بر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشد به گونه ای که شبکۀ ارتباطی روابط عمومی با ذینفعان بانک شامل ارتباط با مشتریان، و ارتباط با جامعه در جهت ایفای بخشی از مسوولیت های اجتماعی بانک هر چه سریعتر با تحولات فناورانۀ مرتبط، همگام و روزآمد شود تا ضمن تسهیل شبکۀ ارتباطات بانک، شاخص دسترس پذیری بانک دی را نیز افزایش دهد. امیدوارم این مهم با تأکیدهای علمی کنفرانس روابط عمومی تسریع یابد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد