درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 11:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟
  خطا بقا در روابط‌عمومی
  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9977صفحه نخست » خبر یکشنبه، 23 فروردین 1393 - 10:22
مدیرعامل بانک دی اعلام کرد: بانک ها در مقاوم سازی اقتصاد بسیار اثرگذارند
رویکردهای جدید روابط عمومی بانک دی
نشست مدیرعامل و بانک دی با تنی چند ازاصحاب رسانه، اعضای انجمن روابط عمومی و شرکت های همکار بانک دی روز چهارشنبه مورخ بیستم فروردین ماه در محل ستاد مرکزی برگزار شد.
  

رویکردهای جدید روابط عمومی بانک دی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، دکتر شفیع زاده در نشستی صمیمانه که به منظور توسعه همراهی و همدلی و در جهت هم افزایی با ذینفعان بانک دی برگزار شد، با تاکید بر نقش بانکها در اقتصاد مقاومتی گفت: در سال 93 بنا داریم در دبیرخانه اقتصاد مقاومتی که پس از ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی در بانک شکل گرفته است،‌ با جمع آوری مقالات و تئوری نخبگان در این حوزه و عملیاتی نمودن آن، سهم بانک دی را در اقتصاد ملی افزایش دهیم.
مدیر عامل، سهم منابع و مصارف بانک دی را در میان سایر بانکها مناسب توصیف کرد و اظهار امیدواری نمود این بانک در آبادانی کشور نقش موثری ایفا کند.
دکتر شفیع زاده با اشاره به این که تحلیل محتوای کلام رهبر معظم انقلاب در 7 سال اخیر گویای این نکته است که رویکرد عمومی کشور به سمت مسائل اقتصادی و تقویت بنیان های این حوزه است، خاطرنشان کرد تقویت مدیریت جهادی در جهت حصول به توسعه اقتصادی لازم الاجرا و ضروری است.
وی همچنین نقش بانکها در جریان اقتصاد مقاومتی را بسیار اثر گذار و کلیدی توصیف کرد و افزود: باید نقش بانک ها در بخش های مختلف اقتصاد ملی تعریف شود، چرا که هر یک دارای مزیت های متفاوتی هستند که براین اساس می توانند تقسیم کار نموده و بر مبنای مزیت ها حرکت نمایند.
در ادامه این مراسم صفرلکی مدیرکل روابط عمومی بانک دی از رویکردهای جدید روابط عمومی خبر داد.
وی با اشاره به اینکه رابط عمومی باید در بخش مسئولیت های اجتماعی به درستی ظاهر شود، بانک دی را بانکی ارزش آفرین توصیف کرد.
وی با تاکید براینکه در جایگاه روابط عمومی از برند بانک مراقبت خواهیم کرد، افزود: در این مسیر از سرمایه های اجتماعی بانک نیز مراقبت نموده تا به جایگاه مطلوب دست یابیم.
مدیر روابط عمومی بانک دی از حاضرین در جلسه درخواست کرد که روابط عمومی این بانک را رصد کرده و با ارائه نقطه نظرات خود یاری رسان این بانک باشد.

رویکردهای جدید روابط عمومی بانک دی

رویکردهای جدید روابط عمومی بانک دی

 

 منبع: روابط عمومی بانک دی

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد