درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 16:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13525صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 13 مهر 1393 - 09:43
پیام مدیرعامل بانک دی به یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
روابط عمومی دیجیتال در اقتصاد دانش بنیان
دکتر احمد شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی - بانک دی به عنوان یک بانک دانش محور ضروری می داند از روابط عمومی نیز انتظار ارتقای اثربخشی و کارآمدی مبتنی بر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشد به گونه ای که شبکۀ ارتباطی روابط عمومی با ذینفعان بانک شامل ارتباط با مشتریان، و ارتباط با جامعه در جهت ایفای بخشی از مسوولیت های اجتماعی بانک هر چه سریعتر با تحولات فناورانۀ مرتبط، همگام و روزآمد شود...
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

بانک ها به عنوان قلب تپندۀ هر اقتصاد، نقش موثری را در نظام اقتصادی جامعه به عهده دارند. اهمیت نهاد بانک در کشور ما زمانی بیشتر درک می شود که بدانیم بخش عمده ای از اقتصاد کشور ما را -که عمدتاً «پول محور» است- بازار پولی تشکیل می دهد. شاید به همین دلیل است که بانک ها در کشور ما به عنوان سازمان های پیشرو و مدرن به شمار می آیند و در بسیاری از روندهای علمی و روزآمدسازی ازجمله به کارگیری بسترها و قابلیت های ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) پیشگام بوده اند. از این رو سازوکارهایی که نظام بانکی کشور را با محیط اجتماعی کلان خود (داخلی یا بین المللی) مرتبط کرده و آن را با ذینفعان و به ویژه مشتریانش پیوند می دهد می تواند به عنوان الگویی برای بسیاری از سازمان های خدماتی در درجه ی نخست، و سپس برای سازمان های تولیدی و صنعتی، مطرح شده و مورد توجه قرار گیرد.


مدیریت بانک دی به عنوان یک بانک ارزش آفرین عمیقاً بر این باور است که زیرسیستم روابط عمومی در مسیر اثربخش نمودن عملکرد بانک ها دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای است و این موضوع را موفقیت هایی که واحدهای روابط عمومیِ بانک های مختلف در سال های اخیر در جشنواره ها و هم اندیشی های تخصصی حوزۀ روابط عمومی کسب کرده اند به خوبی نشان می دهد. حال با این مقدمه می توان درک کرد که مأموریت روابط عمومی در یک سازمان پیشرو مانند بانک تا چه اندازه باید متناسب با پیشرفت های فناورانه و علمی به ویژه در حوزۀ فناوری دیجیتال باشد و به عبارتی روابط عمومی نوین، تا چه اندازه نیازمند بازتعریف کارکردهای خود مبتنی بر بستر سازوکارهای الکترونیکی و روابط عمومی دیجیتال است.


بر همین اساس بانک دی به عنوان یک بانک دانش محور ضروری می داند از روابط عمومی نیز انتظار ارتقای اثربخشی و کارآمدی مبتنی بر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشد به گونه ای که شبکۀ ارتباطی روابط عمومی با ذینفعان بانک شامل ارتباط با مشتریان، و ارتباط با جامعه در جهت ایفای بخشی از مسوولیت های اجتماعی بانک هر چه سریعتر با تحولات فناورانۀ مرتبط، همگام و روزآمد شود تا ضمن تسهیل شبکۀ ارتباطات بانک، شاخص دسترس پذیری بانک دی را نیز افزایش دهد. امیدوارم این مهم با تأکیدهای علمی کنفرانس روابط عمومی تسریع یابد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد