درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9771صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 14 فروردین 1393 - 11:52
4 نکته برای ساخت روابط با بلاگرها در روابط عمومی
به عنوان متخصصان روابط عمومی، چشم انداز رسانه ای در جهان دیجیتال را تنظیم کنید. این مهم است که به خاطر بسپارید که برای کسب پوشش وبلاگی از موضوع مورد علاقه تان باید از اصولی تبعیت کنید که بسیار مشابه اصولی است که در ساخت روابط برای انتشار یادداشت در نیویورک تایمز وجود دارد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- به عنوان متخصصان روابط عمومی، چشم انداز رسانه ای در جهان دیجیتال را تنظیم کنید. این مهم است که به خاطر بسپارید که برای کسب پوشش وبلاگی از موضوع مورد علاقه تان باید از اصولی تبعیت کنید که بسیار مشابه اصولی است که در ساخت روابط برای انتشار یادداشت در نیویورک تایمز وجود دارد و اگرچه جهان دیجیتال روابطی را ساخته است که گاهی اوقات کمتر شخصی تلقی می شوند، همچنین این مساله به کارگزاران روابط عمومی اجازه می دهد که به تحقیق و درکی از اهداف رسانه ها برسند.


و اگرچه هنوز برای برقراری ارتباطات و اثرگذاری بر روی همکاران خبرنگاران، یک ناهار یا ارسال یادداشتی دستی جواب می دهد، متخصصان روابط عمومی هنوز می می توانند برای درک، حمایت و احترام کارهایی را انجام دهند، اقداماتی را در دستور کار خود قرار دهند. کسب پوشش خبری بیشتر از هر چیز بستگی به توانایی شما در پیچ کردن دارد.


در اینجا چند نکته در خصوص نحوه موفقیت در ساخت روابط با بلاگرها و کسب حسن نیت توسط آنماری والورث، متخصص روابط عمومی دیجیتال در شبکه اجتماعی ام ایکس ام و همکار پی آر نیوز در نگارش کتاب راهنمای روابط عمومی دیجیتال و رسانه اجتماعی ارائه می شود:


• اگرتحقیقاتی از طریق بررسی محتوای آنها و تعقیبشان در رسانه های اجتماعی انجام می دهید. این به شما اجازه می دهد که ببنید آنها چه نوع نویسنده است هستند و چه نوع رویکردی را پذیرا هستند و چه چیزی آنها را شاخص می کند. گوش سپردن به صدای آنها یکی از مهمترین قطعات پازل روابط رسانه ای است.


• یکی از اعضای فعال جامعه آنها باشید. محتوایشان را به اشتراک بگذارید و به آنها اعتبار بدهید، این کار در توییتر به راحتی قابل انجام است. شما همه چیز را برای زندگی ترویج می کنید؛ به همین منظور این کار را به عنوان کاری که چند ثانیه از وقت شما را می گیرد و در عوض به شما پاداشی بزرگ می دهد تلقی کنید.


• دوست شوید. مساله چیزی بیش از «لایک» است. تعامل با آنها به طور مستقیم از طریق صنعتشان و به اشتراک گذاری دیالوگ هایی که مرتبط با برند شما هستند می تواند به این مساله کمک کند. به آنها نشان دهید که نگران صنعتی که آن را ترویج می کنید هستید. زیرا آن چیزی است که آنها نیز نگران آن هستند، در غیر این صورت شما نمی توانید آنها را در وهله اول هدف قرار دهید.


• همیشه به خاطر داشته باشید که پیچ های خود را با منافع آنها هماهنگ کنید. هر گاه کاری را انجام می دهید در وهله اول به این فکر کنید که آیا این کار در تضاد با منافع و خواست های آنها نباشد.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/03/13/looking-for-blog-coverage-it-takes-more-than-a-good-pitch/?hq_e=el&hq_m=2851713&hq_l=10&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد