درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 16:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
  تجربه جستجوی هوش مصنوعی گوگل: آشفتگی مطلق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9766صفحه نخست » چهارشنبه، 13 فروردین 1393 - 17:32
آشنایی با شیوه های مختلف تبیلغاتی در سیمای ج.ا.ا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تیزر تنها شیوه تبلیغ در تلویزیون نیست در این بخش به اختصار شیوه های مختلف تبلیغاتی ویزه سیمای جمهوری اسلامی ایران را برای شما اماده کردم که با هم مرور می کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تیزر تنها شیوه تبلیغ در تلویزیون نیست در این بخش به اختصار شیوه های مختلف تبلیغاتی ویزه سیمای جمهوری اسلامی ایران را برای شما اماده کردم که با هم مرور می کنیم.

تیزر
تیزر یا آگهی یا فیلم تبلیغاتی به انواع تبلیغاتی اطلاق می شود که عمدتا در طول مدت زمان کوتاهی به بیان ویژگی ها و مزایای کالا یا خدمات و معرفی طرح های جدید می پردازد. زمان در تیزرهای تلویزیونی بنا بر قانون، حداقل ۱۵ ثانیه و در تیزرهای رادیویی حداقل ۱۰ ثانیه می باشد.

رپرتاژ آگهی
با افزایش طول مدت زمان آگهی(حداقل ۱۲۰ ثانیه)، گونه دیگری از تبلیغات مطرح می شود که بدان رپرتاژ آگهی یا گزارش آگهی می گویند. این نوع از تبلیغات عمدتا دربرگیرنده توضیحات جامعی از کسب و کار بوده و شامل اجزایی چون فلسفه و تاریخ شکل گیری، معرفی موسسان، معرفی فرآیند تولید، معرفی جامع محصولات و خدمات، شبکه های توزیع و فروش و… می باشد.

زیرنویس
به متون و یا نوشتاری که در قسمت پائین صفحه تلویزیونی به عنوان جملات تبلیغاتی و حین پخش برنامه های سیما به نمایش در می آید زیرنویس اطلاق می شود. حداکثر زمان پخش زیرنویس در ایران ۱۵ ثانیه می باشد.

آگهی دعوت به تماشا
به آخرین آگهی بازرگانی در یک باکس تبلیغاتی تلویزیونی که با هدف دعوت به دیدن برنامه تلویزیونی پخش می گردد، آگهی دعوت به تماشا یا تقدیم برنامه می گویند. این آگهی در بعضی از موارد به عنوان یک آگهی مستقل و خارج از باکس تبلیغاتی قرار می گیرد و به صورت جداگانه پخش می گردد. از جمله معروفترین شرکتهایی که در دهه اخیر از این شیوه برای تبلیغ برند خود استفاده کرده اند می توان به شرکتهایی همچون سایپا، ایرانسل، همراه اول و … اشاره .

حک آرم
درج لوگو و یا علامت شرکت در گوشه کادر تلویزیونی (عموما سمت راست و بالا)، در حین برنامه های سیما را حک آرم می گویند. مدت زمان حک آرم در ایران ۱۵ ثانیه بوده و فاصله بین دو پخش برای حک آرم حداقل ۵ دقیقه می باشد.

نشان آگهی
شیوه ای از تبلیغات تلویزیونی است که ابتدا و انتهای باکس تبلیغاتی را شامل می شود. حتما تاکنون نشان آغاز آگهی های بازرگانی کشورمان دیده اید که به رنگ طلایی است و با موسیقی خاصی به گرد محور خود می چرخد و به گوشه تصویر می رود. آرم آرم آگهی به صورت نمایش تصاویر ایستا و یا بعضا متحرک تبلیغاتی از نام و نشان تجاری سازمان ها و یا محصولات آنها بوده که در شروع باکس تبلیغاتی و به هنگام نمایش لوگوی آگهی های بازرگانی در زمینه این لوگو قرار دارد و به صورت بدون گفتار، در قالب بسته های روزانه در مدت زمان شش ثانیه ارائه می گردد.

برنامه مشارکتی
به گونه ای از برنامه سازی در رادیو و تلویزیون اطلاق می شود که دست اندرکاران هنری ساخت برنامه با حمایت مالی یک شرکت برنامه خود را می سازند
 

http://kafemarketing.net

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، پیش‌بینی می‌کند که قدرتمندترین سیستم‌های هوش مصنوعی ایالات متحده و چین در آینده در پایگاه‌های نظامی محصور و توسط مسلسل محافظت خواهند شد


  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  مدل‌های هوش مصنوعی جیبی می‌توانند دوران جدیدی از محاسبات را باز کنند


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  مسئولیت‌پذیری در استفاده از هوش مصنوعی و چالش‌های ارتباطی


  فاجعه سقوط بالگرد: زنگ خطر ناتوانی در مدیریت بحران


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد