درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 08:40   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9649صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 1 فروردین 1393 - 14:57
10 نکته که باید برای ارسال پیام در توییتر بدانید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد برونل- توانایی شما برای تعامل با مخاطبان در توییتر یکی از مهارت های مهم برای هر کارگزار روابط عمومی است. در اینجا برخی از بینش ها در خصوص ارائه پیام برای افزایش آگاهی از برند مطرح می شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد برونل- توانایی شما برای تعامل با مخاطبان در توییتر یکی از مهارت های مهم برای هر کارگزار روابط عمومی است. در اینجا برخی از بینش ها در خصوص ارائه پیام برای افزایش آگاهی از برند مطرح می شوند.


برند مرتبط و محتوای تولیدی خودتان را به اشتراک بگذارید.


1. مرتبا توییت کنید. به طور متوسط چهار تا هفت بار در طول روز.
2. توییت خود را بعد از ارسال چک کنید تا مطمئن شوید که غلط املایی نداشته باشد.
3. برای اینکه مخاطبان تان با شما تماس بگیرند، یک شماره تماس ارائه کنید. دنبال کنندگان شما می خواهند با شما تعامل کنند، اما شما هیچ بستری را فراهم نکردید و این به معنی از دست دادن بخشی از فرصت گفتگو است.
4. هاش تگ ها می توانند ابزاری موثر برای تکثیر محتوای شما باشند. یک کلمه را در پیام توییتر می تواند به عنوان یک هاش تگ انتخاب شود تا در موتورهای جستجو بیشتر پدیدار شوند. این به فید توییتر اجازه می دهد که توییت شما را مورد هدف جستجوی خود قرار دهد.
5. نقل قول ها و عکس هایی که مرتبط با مخاطبتان است، توییت کنید.
6. فهرستی از متخصصان صنعت خودتان انتخاب کرده و آنها را دنبال کنید.
7. انجمن های مرتبط و رقبای صنعتی و به ویژه تاثیرگذاران را دنبال کنید.
8. بهترین محتوای انجمن ها و رقبا را باز توییت کنید.
9. بر بازتوییت محتوایتان به طور روزانه نظارت کنید و در مواقع ضروری پاسخ دهید.


10. برای اینکه بیشتر در مورد توییتر و نحوه تعامل با دنبال کنندگان خود بیاموزید، می توانید به وبینار ما در پی آر نیوز که در روز جمعه 14 مارس 2014 ساعت 1 و 30 بعد از ظهر برگزار شده مراجعه کنید. آدرس: http://www.prnewsonline.com/webinars/03-14-2014


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/03/10/ten-tips-for-getting-the-message-out-on-twitter/
منبع مرجع:  http://www.shara.ir/view/9649/10-نکته-که-باید-برای-ارسال-پیام-در-توییتر-بدانید


 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد