شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد برونل- توانایی شما برای تعامل با مخاطبان در توییتر یکی از مهارت های مهم برای هر کارگزار روابط عمومی است. در اینجا برخی از بینش ها در خصوص ارائه پیام برای افزایش آگاهی از برند مطرح می شوند.
برند مرتبط و محتوای تولیدی خودتان را به اشتراک بگذارید.
1. مرتبا توییت کنید. به طور متوسط چهار تا هفت بار در طول روز.
2. توییت خود را بعد از ارسال چک کنید تا مطمئن شوید که غلط املایی نداشته باشد.
3. برای اینکه مخاطبان تان با شما تماس بگیرند، یک شماره تماس ارائه کنید. دنبال کنندگان شما می خواهند با شما تعامل کنند، اما شما هیچ بستری را فراهم نکردید و این به معنی از دست دادن بخشی از فرصت گفتگو است.
4. هاش تگ ها می توانند ابزاری موثر برای تکثیر محتوای شما باشند. یک کلمه را در پیام توییتر می تواند به عنوان یک هاش تگ انتخاب شود تا در موتورهای جستجو بیشتر پدیدار شوند. این به فید توییتر اجازه می دهد که توییت شما را مورد هدف جستجوی خود قرار دهد.
5. نقل قول ها و عکس هایی که مرتبط با مخاطبتان است، توییت کنید.
6. فهرستی از متخصصان صنعت خودتان انتخاب کرده و آنها را دنبال کنید.
7. انجمن های مرتبط و رقبای صنعتی و به ویژه تاثیرگذاران را دنبال کنید.
8. بهترین محتوای انجمن ها و رقبا را باز توییت کنید.
9. بر بازتوییت محتوایتان به طور روزانه نظارت کنید و در مواقع ضروری پاسخ دهید.
10. برای اینکه بیشتر در مورد توییتر و نحوه تعامل با دنبال کنندگان خود بیاموزید، می توانید به وبینار ما در پی آر نیوز که در روز جمعه 14 مارس 2014 ساعت 1 و 30 بعد از ظهر برگزار شده مراجعه کنید. آدرس: http://www.prnewsonline.com/webinars/03-14-2014
منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/03/10/ten-tips-for-getting-the-message-out-on-twitter/
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/9649/10-نکته-که-باید-برای-ارسال-پیام-در-توییتر-بدانید
|