درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:26   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9608صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 26 اسفند 1392 - 22:41
سرمایه اجتماعی، نیروی حیاتی روابط عمومی
هیتر یاکسلی - سرمایه اجتماعی نیروی حیاتی روابط عمومی با توانایی ما برای تعامل با دیگران، ساخت روابط، و توسعه درکی به اشتراک گذاشته شده در قلب آنچه انجام می دهیم می باشد. همیشه همینطور بوده و همیشه اینطور خواهد بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) ، هیتر یاکسلی-سرمایه اجتماعی نیروی حیاتی روابط عمومی با توانایی ما برای تعامل با دیگران، ساخت روابط، و توسعه درکی به اشتراک گذاشته شده در قلب آنچه انجام می دهیم می باشد. همیشه همینطور بوده و همیشه اینطور خواهد بود. هر کارگزار جدیدی که وارد شغل می شود، ارتباطات موجود خودش را وارد می کند و آنها به سرعت اهمیت پیوندها، پل زدن ها و باند بازی را در می یابند. سرمایه اجتماعی ما ارزش شخصی و حرفه ای برای ما، و کارکنان ما و مشتریان مان است. این بخشی از ارزش هایی است که ما ارائه می دهیم- که اغلب، کم ارزش تلقی می شوند.


سرمایه باندی که ما به طور ویژه با چارچوب جامعه عملی روابط عمومی در ارتباط است، جایی که ما روابط قابل اعتماد را بنا می نهیم و هویت های حرفه ای مان را به اشتراک می گذاریم. یک ساختار حمایت قوی میان آنها که در روابط عمومی کار می کنند و شما آنها را هرگز در مشاغل دیگر پیدا نمی کنید وجود دارد. اما این میدان بخشی آزاد است، که کارگزاران نیاز دارند قابلیت را داشته باشند که روابطی را میان دیگران بنا نهند، به جای اینکه جویای گزینش یا ارتباطات ویژه باشند. این ما را قادر می سازد که مبنای وسیع تری را برای سرمایه اجتماعی خودمان جلب کنیم- و همچنین با آنها مشارکت کرده، و از آن روابط به عنوان اهرم استفاده کنیم. گستره پیوندهای ما سرمایه اجتماعی بیشتری را از طریق اتصال به شبکه های اجتماعی پدید می آورد- که دوباره می توانیم به نفع خود از آنها استفاده کنیم و همزمان برای دیگران نیز نفع داشته باشد.


من خوش شانس هستم که قادرم روابطی را با بسیاری از کارگزاران جدید در هر سال از طریق برنامه های آموزشی و سایر کارهای حرفه ای بسازم. این بسیار رضایت بخش است که دانشجویان به طور ویژه از ساخت روابط با همدیگر و حتی وسیعتر استفاده کنند. یکی از دانشجویان سابق، به نام ماریا بل، تماسی را اخیرا برقرار کرد و درخواست کرد که آیا من می توانم برخی از مواد آموزشی را برای کمک به وی در یک بخش روابط عمومی برای دانشجویان دانشگاه مباله، در اوگاندا ارائه دهم.


ماریا علاوه بر این تجارب خود را در مورد آفریقا در وبلاگ sendmyrootsrain به اشتراک می گذارد. که در آن می توانید ببینید که چگونه وی ترکیبی از زمینه های ارتباطی اش را در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی با کمک دیگران به اشتراک می گذارد. شما همچنین می توانید در مورد اینکه چگونه می توانید یک سخران موفق در روابط عمومی باشید را در وبلاگ وی مطالعه کنید- و او در آنجا از سمینارها درخواست حمایت کرده است.


همراهی با ماریا الهام بخش است- من فکر می کنم که او سرمایه اجتماعی خود را با تجربیات خود به طور فوق العاده افزایش داده است، اما همچنین زمان خودش را به مردم اوگاندا اهدا کرده است. و به نظر می رسد این مساله چیزهای زیادی برای ما در روابط عمومی ها دارد، که سرمایه اجتماعی را می توان به جای تقسیم چندبرابر کرد.
 

منبع:
http://www.prconversations.com/index.php/2014/03/social-capital-the-lifeblood-of-public-relations/
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/9608/سرمایه-اجتماعی،-نیروی-حیاتی-روابط-عمومی

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد