درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9608صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 26 اسفند 1392 - 22:41
سرمایه اجتماعی، نیروی حیاتی روابط عمومی
هیتر یاکسلی - سرمایه اجتماعی نیروی حیاتی روابط عمومی با توانایی ما برای تعامل با دیگران، ساخت روابط، و توسعه درکی به اشتراک گذاشته شده در قلب آنچه انجام می دهیم می باشد. همیشه همینطور بوده و همیشه اینطور خواهد بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) ، هیتر یاکسلی-سرمایه اجتماعی نیروی حیاتی روابط عمومی با توانایی ما برای تعامل با دیگران، ساخت روابط، و توسعه درکی به اشتراک گذاشته شده در قلب آنچه انجام می دهیم می باشد. همیشه همینطور بوده و همیشه اینطور خواهد بود. هر کارگزار جدیدی که وارد شغل می شود، ارتباطات موجود خودش را وارد می کند و آنها به سرعت اهمیت پیوندها، پل زدن ها و باند بازی را در می یابند. سرمایه اجتماعی ما ارزش شخصی و حرفه ای برای ما، و کارکنان ما و مشتریان مان است. این بخشی از ارزش هایی است که ما ارائه می دهیم- که اغلب، کم ارزش تلقی می شوند.


سرمایه باندی که ما به طور ویژه با چارچوب جامعه عملی روابط عمومی در ارتباط است، جایی که ما روابط قابل اعتماد را بنا می نهیم و هویت های حرفه ای مان را به اشتراک می گذاریم. یک ساختار حمایت قوی میان آنها که در روابط عمومی کار می کنند و شما آنها را هرگز در مشاغل دیگر پیدا نمی کنید وجود دارد. اما این میدان بخشی آزاد است، که کارگزاران نیاز دارند قابلیت را داشته باشند که روابطی را میان دیگران بنا نهند، به جای اینکه جویای گزینش یا ارتباطات ویژه باشند. این ما را قادر می سازد که مبنای وسیع تری را برای سرمایه اجتماعی خودمان جلب کنیم- و همچنین با آنها مشارکت کرده، و از آن روابط به عنوان اهرم استفاده کنیم. گستره پیوندهای ما سرمایه اجتماعی بیشتری را از طریق اتصال به شبکه های اجتماعی پدید می آورد- که دوباره می توانیم به نفع خود از آنها استفاده کنیم و همزمان برای دیگران نیز نفع داشته باشد.


من خوش شانس هستم که قادرم روابطی را با بسیاری از کارگزاران جدید در هر سال از طریق برنامه های آموزشی و سایر کارهای حرفه ای بسازم. این بسیار رضایت بخش است که دانشجویان به طور ویژه از ساخت روابط با همدیگر و حتی وسیعتر استفاده کنند. یکی از دانشجویان سابق، به نام ماریا بل، تماسی را اخیرا برقرار کرد و درخواست کرد که آیا من می توانم برخی از مواد آموزشی را برای کمک به وی در یک بخش روابط عمومی برای دانشجویان دانشگاه مباله، در اوگاندا ارائه دهم.


ماریا علاوه بر این تجارب خود را در مورد آفریقا در وبلاگ sendmyrootsrain به اشتراک می گذارد. که در آن می توانید ببینید که چگونه وی ترکیبی از زمینه های ارتباطی اش را در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی با کمک دیگران به اشتراک می گذارد. شما همچنین می توانید در مورد اینکه چگونه می توانید یک سخران موفق در روابط عمومی باشید را در وبلاگ وی مطالعه کنید- و او در آنجا از سمینارها درخواست حمایت کرده است.


همراهی با ماریا الهام بخش است- من فکر می کنم که او سرمایه اجتماعی خود را با تجربیات خود به طور فوق العاده افزایش داده است، اما همچنین زمان خودش را به مردم اوگاندا اهدا کرده است. و به نظر می رسد این مساله چیزهای زیادی برای ما در روابط عمومی ها دارد، که سرمایه اجتماعی را می توان به جای تقسیم چندبرابر کرد.
 

منبع:
http://www.prconversations.com/index.php/2014/03/social-capital-the-lifeblood-of-public-relations/
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/9608/سرمایه-اجتماعی،-نیروی-حیاتی-روابط-عمومی

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد