درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 12:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 954صفحه نخست » گفتگوشنبه، 27 خرداد 1391 - 13:08
اختصاصی/ گفت و گو با مدیر سالن همایش های آفتاب
سالن همایش آفتاب با داشتن مجموعه ای از سالن های مختلف، فضایی مناسب را برای برگزاری همایش های مراکز دولتی و غیردولتی فراهم آورده است.
  

 اشاره

  گفتگو- شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا): سالن همایش های آفتاب با داشتن مجموعه ای از سالن های مختلف، فضایی مناسب را برای برگزاری سمینارها، همایش ها و میزگردهای مراکز دولتی و غیردولتی فراهم آورده است.

   سالن همایش اصلی این مجموعه با ظرفیت پذیرش 250 نفر (که تا 300 نفر هم قابل افزایش است ) دارای شش بخش ترجمه همزمان و بهره مند از سیستم صوتی وتصویری کامل شامل نمایش فیلم، نمایش فضای داخل سالن از طریق ویدئووال و . . . می باشد. این سالن در ضلع جنوبی پارک نیاوران و روبروی درب جنوبی این پارک واقع شده است.

   در همین ارتباط و با هدف معرفی این مجموعه با آقای افتخاری مدیر سالن همایش های آفتاب گفت و گویی انجام داده ایم که در پی می آید:

 

از ظرفیت ها و امکانات سالن همایش آفتاب بگویید.

   سالن همایش های آفتاب با پتانسیل و ظرفیت های خوبی که دارد، می تواند محیط مناسب و مفیدی برای همایش ها و برنامه های جمعی سازمان ها، نهادها و وزارت خانه ها باشد و البته ما در اینجا برای برگزاری همایش ها، استانداردهای خاصی داریم و انتظار داریم دوستانی که میزبان آنها هستیم ما را در این زمینه همراهی کنند.

   با توجه به ظرفیت سالن که تا حدود 300 نفر گنجایش دارد، برای برگزاری همایش های تخصصی مناسب است.

   ضمنا تیم ورزیده ای را هم برای امور اجرایی سالن آماده کرده ایم تا بتوانیم جوابگوی تمامی نیازها و خواسته های میهمانان باشیم.

   براساس تجربه ای که داریم معدل و میانگین جمعیت همایش ها و گردهمایی های ما معمولا در حدود همین 250 تا 300 نفر است و بنابراین این آمادگی وجود دارد که بتوانیم میزبان بسیاری از دوستان در وزارت خانه ها، نهادها و سازمان ها باشیم و ساعات خوب و مفید و در عین حال موثری را در کنار هم تجربه کنیم.

 

میهمانان شما از حضور در این سالن تا چه میزان راضی بوده اند؟ آیا در این زمینه ارزیابی داشته اید؟

   نظرات و ارزیابی های انجام شده از شرکت کنندگان و مسئولان برگزاری همایش هایی که دراین سالن انجام شده است، نشانگر این است که از حضور و برگزاری همایش خود در سالن همایش های آفتاب راضی بوده اند و این سالن انتخاب بعدی آنان برای سایر برنامه ها بوده است.

   علاوه بر سالن همایش اصلی، سالن میزگرد هم در کنار سالن همایش اصلی واقع شده است و ظرفیت برگزاری میزگردها و نشست های با ظرفیت حدود 80 نفر را دارد. این سالن با داشتن سیستم صوتی و تصویری، ضبط صدا و ویدئوپروژکتور آمادگی برگزاری برنامه های مختلف را به نحو شایسته و کامل دارد.

 

آیا امکانات پذیرایی و صرف غذا هم در این مکان فراهم است؟

   ما تلاش کرده ایم فضا را به گونه ای برای برگزاری همایش ها و سمینارها که معمولا یک روز کاری را در بر می گیرند فراهم کنیم که برگزارکنندگان از هیچ بابتی نگرانی نداشته باشند. پذیرایی بین برنامه ها و ناهار جز نیازهای حتمی این برنامه ها است. به همین دلیل در کنار سالن اصلی رستوران مجموعه احداث شده است. این رستوران با ظرفیت 250 نفر در فضا و چشم اندازی زیبا و بسیار مناسب با کلیه امکانات پذیرایی آرامش خاطر و راحتی خیال برگزار کنندگان همایش ها، گردهمایی ها و سمینارها را به همراه خواهد داشت.

 

نحوه همکاری شما و انجمن متخصصان روابط عمومی تاکنون چگونه بوده است؟

   بارها میزبان انجمن متخصصان روابط عمومی بودیم و خوشبختانه دوستان هم از فضای سالن و خدمات ارایه شده راضی بودند. امیدواریم با انعکاس موضوع و معرفی پتانسیل های این سالن بتوانیم بیشتر و بهتر میزبان دوستان در همه تشکل های تخصصی، بخصوص در زمینه ارتباطات و روابط عمومی باشیم.

   از سویی دیگر چون انجمن متخصصان روابط عمومی ارتباط مستمری با روابط عمومی سازمان ها و نهادها دارد و اعضای آن هم در روابط عمومی های کشور حضور دارند، فضای مناسبی وجود دارد که بتوانیم با برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر همکاری های مستمر و مداومی را داشته باشیم.

   انجمن متخصصان روابط عمومی به عنوان کانونی که با روابط عمومی سازمان ها و نهادها و وزارتخانه ها ارتباط دارد و با هماهنگی و همکاری که می تواند بین ما ایجاد شود این امکان را خواهد داشت که ضمن هماهنگی و جلب نظر آن مجموعه ها، فضایی را برای استفاده بهینه و بیشتر آنان فراهم آورد و در صورت برقراری ارتباط و استمرار آن نیز این امکان را خواهیم داشت که این سالن و خدمات جنبی آن را با شرایط مناسب تری در اختیار دوستان قرار دهیم.

 

چه موضوع دیگری هست که دوستان باید برای استفاده از این سالن مدنظر داشته باشند؟

  از آنجایی که سازمان ها و نهادهای مختلف از این سالن و امکانات آن استفاده می کنند دوستانی که تمایل دارند از این مجموعه استفاده کنند، باید زمان و یا زمان های موردنظر خود را برای برگزاری مراسم شان در زمان مناسب اعلام کنند تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای آنان به نحو شایسته و در زمان مورد نظر باشیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد