درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 10:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9332صفحه نخست » یکشنبه، 11 اسفند 1392 - 05:30
استراتژی اقیانوس آبی ; راهکارموفقیت در صنعت بانکداری
صنعت بانکداری در ایران تبدیل به یک صنعت رقابتی شده است . تمرکز بیش از حد بر روی استراتژی رقابتی باعث می شود تا بانک ها مهمترین جنبه استراتژی را نادیده بگیرند . آفرینش یک بازار جدید که در آن هیچ رقیبی وجود ندارد و بدین ترتیب رقابت را بی معنی کردن و این همان اقیانوس آبی است.
  

استراتژی اقیانوس آبی ; راهکارموفقیت در صنعت بانکداری

 

نویسندگان :

مریم صلحی لرد 
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل

maryamsolhilord@yahoo.com

مصطفی مجردکیاسرائی
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

mostafamojarrad@ymail.com

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صنعت بانکداری در ایران تبدیل به یک صنعت رقابتی شده است . تمرکز بیش از حد بر روی استراتژی رقابتی باعث می شود تا بانک ها مهمترین جنبه استراتژی را نادیده بگیرند . آفرینش یک بازار جدید که در آن هیچ رقیبی وجود ندارد و بدین ترتیب رقابت را بی معنی کردن و این همان اقیانوس آبی است. استراتژی اقیانوس‌آبی رویکرد جدیدی از استراتژی و نوآوری است که هدف آن رشد و عملکرد پایدار شرکت است. در مطالعه ای که توسط ارائه دهندگان این استراتژی صورت گرفته از بین شرکت های مورد بررسی ، 14% این استراتژی را انتخاب کردند که موفق شدند 38% از درآمد حاصله کل و 61% از سودآوری کل را از آن خود نمایند . هدف از این مقاله بررسی تفکر جدیدی درباره استراتژی در صنعت بانکداری است . در این مقاله به تشریح استراتژی اقیانوس آبی پرداخته و سپس به بحث درباره موفقیت در صنعت بانکداری با کاربرد این استراتژی می پردازیم .


واژگان کلیدی :  نوآوری ارزش ، اقیانوس آبی ، توالی استراتژیک

 

 

مقدمه :
اکنون درجهانی زندگی می کنیم که انسان ها همه ی تلاش خود را برای پیشرفت روزافزون انجام می دهند و در راه پیشرفت گاه به رقابت با هم می پردازند . این رقابت ها گاه چنان شدت می یابند که گروهی به پیروزی مطلق نائل شده و عده ای بی بهره می مانند . اما برای همواره پیروز بودن در این دنیای پر از رقابت خلاقیت عامل اصلی می باشد . به عنوان مثال برای رهایی از بازار شدید رقابت و کسب سود می توانند بازارهای جدیدی را خلق کرده و رقابت را بی معنا کنند .
خلق بازار جدید و بی معنا کردن رقابت در واقع مفهوم اصلی استراتژی اقیانوس آبی می باشد . صنعت بانکداری کشور با شروع خصوصی سازی شاهد تغییرات فراوانی با اهدافی چون پیشرفت کمی و کیفی خدمات بانکی با توجه به نیازهای جامعه به خود بوده است . با این حال این صنعت نیز مانند هر صنعت دیگری خالی از رقابت نمی باشد و استراتژی اقیانوس آبی همواره یک گام جلوتر بودن از رقبا می باشد .

 

 

دریافت فایل کامل مقاله

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد